Powered By Blogger

tisdag 17 augusti 2010

Dagens & livsomvälvande grubblerier

Det pågår en massa funderanden i min skalle just nu, livsomvälvande grubblerier som gör att jag inte är helt fokuserad här i Blogglandia för tillfället. Vill be om ursäkt för det, framförallt när det kommer till att kommentera hos er andra.

Jag skriver det nu för jag har en känsla av att det kommer att bli ännu värre väldigt snart… Men jag vill ändå inte klicka på pausknappen, inte än i alla fall, för jag trivs helt enkelt alldeles för bra här hos er, underbara tjejer. Bloggvärlden har blivit ett av mina viktiga andningshål.
Så även om vare sig tid eller energi finns till att lämna avtryck så läser jag och finns jag vid er sida, i glädje som sorg... :o)

Så med det, lite halvkrypiskt sagt så går jag raskt över till att visa min outfit of today:


Älskade Biketten
Prairie short strap dress, lite green
Chrysalis minigown, dark powder
Jeans från Gina Tricot
Mockastövlar från Ellos

Om gårdagens inte var jag så tycker jag i alla fall själv att den här är en klockren tant Josanne…
Hoppas ni får en bra kväll. Kram!

10 kommentarer:

  1. Hej Josanne!
    Ja, ibland är det dags att vända blad i livet, bränna några broar och förändra en del saker. Jag tycker inte du har någonting att be om ursäkt för även om man gör det hela tiden i alla fall. Hur det än blir så önskar jag att det blir något bra.
    Och du är verkligen en klockren Tant Josanne idag, så snyggt!!!
    Hoppas att du får e bra kväll själv.
    Kramar från Eva och O

    SvaraRadera
  2. Japp, en klockren tant Josanne:) Förstår vad du grubblar på, är övertygad om att du kommer att komma fram till rätt beslut. Som Eva säger behövs det förändring ibland. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Oavsett vad du grubblar på så måste jag säga att du ser fantastisk ut. Du har liksom en så rockig och cool stil som jag gillar! Hoppas att du hittar din väg snart, den finns ju där nånstans:-)

    SvaraRadera
  4. Snygg som alltid :-) jag har mailat dig :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kanske en permanent flytt till Kap Verde (-; Var rädd om dig och följ din magkänsla! Kramar

    SvaraRadera
  6. Jajamensan, här är Josanne! Ingen jädra tant där inte!
    Hoppas allt löser sig, vet hur det är med allt grubbleri.
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Naaaaj.... ingen permanent flytt till Kap Verde.... Då har jag ju inte snällingen närma mej ju ;-)

    Ja, gå på magkänslan.... VÅGA !

    Å du, din outfit är 100 % idag ! I löööve den gröna tunikan ....

    Megakram !

    SvaraRadera
  8. Snyggt, snyggt och mmmm, vad lite green är läckert!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Oj, vad händer? Hoppas du fortsätter blogga i alla fall!

    SvaraRadera
  10. Nix jag emigrerar inte till Kap Verde, inte ännu i alla fall, även om det är en dröm i framtiden.
    Och jag slutar inte blogga heller, så lätt kommer ni inte undan mig ;o)
    Men saker i mitt liv bara måste förändras och det SNART... Har inlett små steg, i samlandet av mod till den stora skrällen...
    Fortsättning följer...
    Kram!

    SvaraRadera