Powered By Blogger

onsdag 11 augusti 2010

Dagens - i en smutsig spegel

Ny dag. Galet mycket att göra. :o( Det man kan hoppas på som en upplivare av dagen är paket.
Jag har faktiskt 3 Mollyleveranser på ingång. Dock tror jag inte att någon av dem hinner dimpa in idag. Däremot kan resultatet av mitt jaktlystna besök på Ellos hemsida i söndags mycket väl infinna sig…

Vi får väl se hur det blir med det. Dagens är i alla fall den här:


9th sweater, purple
Chrysalis minigown, almost black
Jeans från Vero Moda
stövlar – gamla som gatan och därför noll koll på märke

Ni får ursäkta den smutsiga spegeln, jag såg egentligen redan igår att den befläckade min outfit men glömde putsa den så därför hänger fläckeriet med även idag.
Ha en bra dag där ute. Vi ses senare. Kram!


7 kommentarer:

  1. Ser så skön ut 9th sweater. Så småningom kanske jag får tag på en....powder helst.. storl 4... någon.... därute....kanske ... kan sälja sin??/K

    SvaraRadera
  2. Tyckte faktiskt jag med. :D Sen kanske inte jag i min ålder borde klä mig så....but what the heck!

    9th of Sweater i purple är to die for. Om du någonsin (jag drömmer) tröttnar så vet du att min garderob mer än gärna öppnar sin dörr för denna goding.... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha... vem tittar om spegel är smutsig när du visar upp vackra dagens? Inte jag iallafall :-)
    Mycket snygg kombo!
    Kul med många mollypaket på ingång! Jag ska ju hämta en riktig pärla imorgon! Mycket efterlängtad!

    Idag sliter jag mig från jobbstressen (det blir nog lite jobb ikväll) och åker till Smögen :-)

    Kram och ha en riktigt fin dag!

    SvaraRadera
  4. Hej Josanne!

    Skoj med paketingång och nä, inte ser jag några spegelfläckar. Och du lyckas alltid att se så där självklar ut, kom och lär mig!
    Kramar från Eva och en sur Otto

    SvaraRadera
  5. Snygg! Kan jag visa upp mig med tandkrämsfläckar på spegeln kan väl du ha lite smuts;) Hoppas att det dimper ner några paket i dag! Kram

    SvaraRadera
  6. He he jag kan trösta dig med att det inte syns att spegeln är smutsig, eller är det så att jag inte har putsat glasögonen =)

    SvaraRadera
  7. Mimmi: 9th är verkligen superskön! Jag hittade den här, och en jag har i powder på Tradera för inte så länge sedan. De är väl inte supervanliga där men de dyker upp lite då och då så håll span. Jag ska också hjälpa dig att hålla utkik. Kram!

    Jeanette: nu bestämmer jag att vi lägger ner allt som börjar på borde inte i kombination med ålder, Dumt dumt att tänka så! Haha… kan inte tänka mig att jag någonsin släpper den… men OM, så har jag noterat att det är dig jag ska höra av mig till. :o) Kram!

    A-K: egna paket på ingång ändå blir man supernyfiken på andras också… och en pärla är ju alltid lite extra. Kram!

    Eva: jag kom på att om man bränner på med en massa skärpa i photoshop så försvinner fläckarna. Går fortare än att putsa så det var riktigt smart påkommet av mig tycker jag själv i alla fall. ;o) Kram!

    Linda: som jag skrev till Eva så är en massa extraskärpa i photoshop grejen för att bli av med spegelfläckar. :o) Kram!

    Carina: haha… love you! Kram!

    SvaraRadera