Powered By Blogger

fredag 20 augusti 2010

Dagens – och Posten nästa

Kastar ut en dagens lite snabbt eftersom jag inte hunnit det innan idag:


Biketten
Limited edition silkdress
vit Saraklänning under
Jeans från Vero Moda
Mockastövlar från Ellos

Nu ska jag ila iväg till Posten. Dels ska ett paket få gå iväg till en underbar Mollytös lite uppåt landet och dels ska ett hämtas ut – för äntligen har den kommit – mitt hett eftersökta Mollyfynd från äldre kollektion…

Avslöjar sen... Kram så länge!

8 kommentarer:

  1. Nu blir jag nyfiken! Skynda dej att visa.
    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne!

    Haha, här har vi minsann gått omkring i likadan utstyrsel minus mockastövlar för min del.
    Roligt att se vad som ska avslöjas senare.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Vad har du klickat hem nu då?! Ta och varva ner under helgen, vila upp dig så du blir av med förkylningshelvetet. Ha det bäst dom här dagarna, vi "ses" på söndag igen:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Spännande, love gamla mollysar :)

    Ta ett glas rosé och bli som en människa - sköt om dig och krya på dig.

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  5. Nu får det fan vara slut på att avslöja/halvt avslöja klick... jag har gjort det 2 gånger nu och båda gångerna har det varit värsta ångesten eftersom det gått si så där...
    Så härmed lovar jag att aldrig mer förleda er i förhoppningar som ändå bara går åt helvete...
    Kram vänner!

    SvaraRadera