Powered By Blogger

onsdag 18 augusti 2010

Dagens, dunderförkylning & paket

Det jag minst av allt önskade mig just nu var en fet dunderförkylning. Såklart att jag fick en sådan som ett illvilligt brev på posten idag.

Men ett minus uppvägdes snabbt av ett gigantiskt plus. En annan leverans, i form av paket. Som det däremot var svårare sagt än gjort att försöka forcera. På grund av de här:






Nu är det i alla fall öppnat och provat. Och I love! Visar imorgon. Mest för att jag inte orkade ta några bilder nu ikväll… men kan ni gissa vad det är?

Något ni däremot inte behöver försöka lista ut är vilken dagens outfit som jag har feberyrat omkring i idag, för den avslöjas här:

Biketten
327 - vit med blå brodyr, den med råa kanter
Chrysalis minigown, dark powder
Jeans från Gina Tricot
Mörkbruna mockastövlar från Ellos

Det här är min första 327:a, nu är jag lycklig innehavare av två till, och jag har betydligt fler på önskelistan. Men det kunde ha slutat helt annorlunda.
För den här köpte maken till mig (hans första Mollyplagg), och jag var INTE förtjust... Använde den lite pliktskyldigt någon gång och försökte gömma undan den resten av tiden. Syns inte finns inte liksom...

Tills min första Chrysalis minigown landade i huset i våras. Plötsligt trillade poletten ner och 327 blev en trogen vän i nöd och lust. För då hade den ju plötsligt fått ett saknat sällskap. För ibland är det så att olika barn leka bäst..

Nu drar jag mig in i feberdimma och jobb igen. Vi ses imorgon! God natt & kram!

14 kommentarer:

  1. Primeboooooooots!!! :D

    Din stackare, krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!!!

    Ibland tar livet vägar som man inte riktigt är med på. Du är en klok quinna så det blir alla tiders.

    Massor med cyberkramar tills vi ses

    SvaraRadera
  3. ja jag skulle gissa med: stövlar av ett visst märke;)

    SvaraRadera
  4. Jeanette & Fengxumamma: älskade Skånekamrater, såklart har ni rätt!
    Och som jag ser fram emot att snart få träffa er igen! Kram!

    SvaraRadera
  5. Det blev ett par Primeboots alltså! Det är du värd:) Kram gumman och krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Hej Josanne!

    Hoppas att du kryar på dig snabbt.
    Grattis till Primebootsen!
    Här finns en Otto som gör som dina raringar så fort det ska packas upp någonting.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  7. Krya på dig! O grattis till boots!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  8. Såååå underbara dina katter är! =)
    Är det primeboots så blir jag grön av avund..ha ha...så snygga!

    Kram gumman och krya på dig!
    Adela

    SvaraRadera
  9. Nu vill jag veta vilken färg det blev och bild sen när du mår bättre. :)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Spännande! Usch då, hoppas att du snart kryar på dig vännen!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Krya på dig!!!
    Primeboots! Snygga som få!

    SvaraRadera
  12. Åh, vilka underbaringar! Katterna alltså :)

    SvaraRadera
  13. Japp Primeboots! Tjohooo! Svarta sådana. Visar snart, innan veckan är slut i alla fall... Stor kram till er alla!!!

    SvaraRadera
  14. Härligt med katterna i lådan! Mina är precis lika barnsligt förtjusta i allt vad lådor heter. Krya på dig!

    SvaraRadera