Powered By Blogger

torsdag 12 augusti 2010

Dagens igen…

Jag ber om ursäkt för att jag är så urbota tråkig just nu att det enda jag gör här är att dumpa av dagensbilder.
Men det har hon ju redan gjort idag tänker kanske ni nu...
Vilket är helt sant. Men vi kastade oss ut på restaurang nu ikväll för att spontanfira en kompis som nyss fyllt 25. Jag, make, han, hans flickvän och hans föräldrar.
En knippe underbara människor jag bara älskar att umgås med.

Tänkte först klätt mig lite fint men eftersom jag satt och jobbade in i det sista så fick det bli det mesta av vad jag redan hade på mig och en som låg framme. Plus första bästa Mollyjacka. Det blev så här:


Ska inte tråka ut er mer så jag nöjer mig med att även slänga av ett god natt och en kram på vägen ut. Vi ses imorgon.


8 kommentarer:

  1. Snygg outfit för kvällen! Det är ju så bra med Mollysar man bara kan slänga över något för att förstärka ytterligare. Du var jättefin!
    Kram från en plötslig nattsuddare..

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Och du - du tråkar iaf inte ut mig - jag älskar att kolla på "dagens"-bilder! Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Så super fint! o inte tråkar du med dagens, löv it när du visar upp dina outfits!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Återigen, be inte om ursäkt för att du har ett liv! Du är skitsnygg i dag, ser så jävla smal ut i Quicktipen:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Fösröker bättra mig själv då jag känner mig så jävla tradig just nu, men svårt att hitta gnistan när man vet att man har typ 6 månaders mörker framför sig :( Kram I know i know.. Den evige optimisten :S

    SvaraRadera
  6. Härligt m spontanfirande - brukar bli kuligast då!
    Kram
    P.S du e inte tråkig någonstans ;)

    SvaraRadera
  7. Annelie: ja det var väldans vilken nattsuddare du var då. :o) Ja det är nog kanske en av anledningarna att man är så såld på Mollysar, just att de bara går att slänga på. Men ibland blir det ju fel också, som jag idag… Fast det är smållar man får ta när inte hjärnan är med. :o) Kram!

    Mollyista: vad bra! Jag gillar också dagensbilder hos andra men man känner ju sig lite tjatig själv… Kram!

    Tina: detsamma, jag gillar också outfitbilder. Du är ju alltid så söt & glad på dina så man blir extra glad själv! Kram!

    Linda: haha… smalheten kan vara för att jag håller in magen ;o) Ska börja lyssna på dig och sluta be om ursäkt för att jag har ett liv! Kram!

    Jeanette: Tack gumman! Kram!

    Sanni: haha… här har du en evig optimist till…. ;o) Jag håller fullständigt med dig om att det suger musten ur en att veta att sommaren snart är ett minne blott. Och jag som dessutom mest har slösat bort den på jobbet. Det suger fett… Kram!

    Anne: ja eller hur, visst är det så… vi bestämde bara någon timme innan och då blir det nästan alltid som bäst. Jag gillar inte att planera en massa i förväg, för då byggs det för det mesta bara upp en massa dumma förväntningar. Och förväntningar är tyvärr ofta lika med besvikelser… Kram!

    SvaraRadera