Powered By Blogger

måndag 16 augusti 2010

Till salu - Magnolia l/s dress, multi

Jag gör det här innan jag hinner ångra mig. Lägger ut Magnolia l/s dress, multi, som jag preimiärinvigde idag, till salu.

Jag kände mig fel i den redan från början och den känslan har bara växt sig starkare under dagen. Den är riktigt skitfin för att tala klarspråk, men INTE på mig.

Så om någon är intresserad av den så skulle jag vilja ha 950:- inklusive porto för den (vill ni ha rek.frakt så tillkommer 50:-). Klänningen är storlek 2 och bara använd idag (se mitt förra inlägg för irl-bilder).
Jag tvättar givetvis den innan jag skickar iväg den.
Tags finns men tyvärr inget kvitto. Men den är köpt i en seriös butik här i stan och därför garanterat äkta.
Om någon är intresserad så skriv en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. = SÅLD

Kram!

9 kommentarer:

  1. Det är en fin klänning så jag får sitta lite på mina händer.

    Bättre att sälja än att bara ha kvar hängandes oanvänd i garderoben så du gör ju helt rätt.

    Jag tog absolut inte illa upp om hugg istället för sudd utan tycker att det är kul att göra en omröstning bara. Jag är myyyyycket tåligare än så ;) Jag tycker om uppriktighet från människor jag gillar och känner(hmm, ja, du vet känner såhär i bloggeriet ;) ).


    Kramar från Viola

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt, känns det inte bra så säljer man! Köp nåt annat som är mera du:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  3. Oh sugen blir jag allt... får tänka lite

    kram

    SvaraRadera
  4. Viola: vad bra, men man vet ju aldrig eftersom vi inte känner varandra. Ibland bara måste man vara ärlig med vad man funderar på i alla fall. :o) Kram!

    Linda: visst har jag blivit duktig? Och nu har jag peppat mig så mycket att det blir mer som ska få flytta snart. Din kommentar om att sälja häromdan gjorde susen. Tack! Och Kram!

    Fengxumamma: men är inte du en storlek 1? Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag är gött sugen men jag ska egentligen inte köpa något mer nu innan lön....ska till tandis i morgon och det kommer att gå några tusen till det :-( den är så jäkla fin!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jo det stämmer, ibland. Men just denna var knepig för stor i 2:an och lite trång i 1:an. Nej jag hoppar men du ska absolut gör aav med den för det är inte du...

    kramar

    har börjat lite med nya kameran, tjoho vad många finesser

    SvaraRadera
  7. Peggy: jag kommer inte att lägga ut den på Tradera förrän till helgen så ångrar du dig så är det bara att hojta.
    Lycka till hos tandläkaren idag. Kram!

    Fengxumamma: jag kan inte hälften av alla finesser på min kamera... dumt kanske men är för lat för att lära mig alla. Ser fram emot kanonfina bilder hos dig istället. ;o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Ok då vet jag det :-) de ringde precis från tandläkaren och sa att han hade blivit akut sjuk så de fick avboka tiden....jag som hade laddat så!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej!Jag vill gärna köpa din klänning.
    Jag mailar dig så kan vi kanske höras.
    / Pernilla

    SvaraRadera