Powered By Blogger

tisdag 17 augusti 2010

Inget klick på Campadre

Klockan slår 12.00. Fullt fokus på Odd Molly-kampanjen hos Campadre. Men trots att jag är sur som ättika för att mitt paket INTE kom idag heller så blev det inget klick.
Uteblivna paket och mera Molly-shopping är annars en kombination som jag ofta ägnar mig åt. Att det inte blev så idag handlar helt enkelt om att jag;
1 faktiskt är skitduktig och håller gränserna för mitt köpstopp
och 2 att det inte fanns speciellt mycket som jag var sugen på att adoptera. Skulle möjligen vara den på bilden då men nä.
Har ni klickat något? Kram!

7 kommentarer:

  1. Nej, blev inte det minsta frestad! Nästan lite skönt att det var så dåligt;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Såg du mitt mail att jag skulle vilja köpa din klänning? / Pernilla

    SvaraRadera
  3. Inte minsta antydan på klick för min del, fy fabian blev besviken - fanns inte endaste dugg som lockade.

    Good move att sälja klänningen, personligen tycker jag inte att den riktigt var du :)

    SvaraRadera
  4. Samma här - inte frestad - inget klickande. Däremot slank jag in i OM-butiken för att kolla ett par handledsvärmare och kom helt otippat ut med en Skip-a-beat dress i Dark Powder stället. Jisses - om man någon gång kunde hålla sig lite ;)

    SvaraRadera
  5. Nä, det var inte alls intressant. Och nu syns kläderna på tradera...

    SvaraRadera
  6. Nope - inga klick för mig heller! Inget som lockade mer än bikinin. Men att lägga 700 spänn på nåt man vet redan på förhand att man aldrig skulle använda känns liiiiite varning.

    JAg väntar på mitt V.S-paket istället! Det har shippats och kommer med UPS! I LÖÖÖÖÖV UPS = de är snabba som 17!!kanske har jag stövlarna redan denna vecka!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Ops, jag har visst glömt att tillbakakommentera här, sorry... Kram!

    SvaraRadera