Powered By Blogger

lördag 21 augusti 2010

Dagens & i makepaketet fanns…

Kul att läsa era gissningar! Allt var ju sådant som jag verkligen vill ha. Och visst fanns även rätt plagg med bland det ni trodde fanns i paketet. För det var… Wool mix long cardigan, almost black



Och där fick ni en dagens på köpet också, även om den har åkt på och av ganska snabbt till förmån för mysbyxor största delen av dagen.

Ganska galet, eller komplett idiotiskt egentligen, att bara publicera helbilder när jag ser som jävligast ut… men jag tyckte att det var så länge sedan sist, har mest gömt mig bakom hugget huvud på sistone, och så tog maken mest helbilder dessutom så det fick bli så.
Den osminkade sanningen i allra högsta grad.
Ni får hålla fingrarna för huvudet på skärmen om ni tycker att det är lite väl mycket över obehaglighetsgränsen…

Anledningen till koftpresenten var
1: för att han var med när jag provade den i början av förra veckan och han tyckte den var kanonsnygg
2: för att jag är på väg att förändra saker, som involverar ekonomi och därmed sagt att jag ska hoppa över den trots att jag vill ha den
3: som en uppmuntran eftersom han är skitglad att jag just är på väg att förändra saker…
så Red Bullen var mest makeironi. :o)

Nu börjar vår tacomiddag bli färdig, så nu blir det mat och hyrfilm.
Hoppas ni har en bra kväll. Sköt om er! Kram!


7 kommentarer:

  1. Snyggt, jag ska nog leta reda på en till mig med :-) Rakarns Josanne!
    Han myser nu va? Han vet att vi sitter här och önskar att han var våran man lite grand också... ;-)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Lillis! Va fin make du har, ge honom en stor kram från oss alla :)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så fin du är i presenten och jag som trodde att två Red Bull betydde en fin Mollypresent.
    Attans! och kramar till er från Eva

    SvaraRadera
  4. Kanon! Ja både koftan och att du tar tag i förändringen vilket osökt får mig till att komma på att jag borde ta tag i en grej imorgon.
    Stor kram och grattis till koftan och framförallt maken!

    SvaraRadera
  5. Makelogik - I like!!! Koftan ser urmysig ut och jag tittade på alla bilerna utan att ens komma på tanken att hålla för nåt ;-). Jag har just ropat hem en i mörkblått på Tradera - min första av den här sorten- hoppas jag blir lika snygg som du.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbar make! Jätte fin är du i den.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Lillis: haha, du skulle bara veta hur rätt du har… ibland undrar jag om han inte shoppar till mig just för att kunna sitta och gotta sig åt era fina kommentarer här sen… ;o) Kram!

    Tarleena: kan jag väl… han får den när han vaknar. Kram!

    Eva: haha… ja det gör det ju också beroende på vilket öra man väljer att lyssna med ;o) Hoppas du får en bättre dag idag än igår! Kram!

    Jeanette: ja fast det är nervöst och nojjigt, för jag vet att det kommer att dra med sig ett helvete också, i alla fall innan allt, förhoppningsvis, landar som jag vill… Lycka till med det du ska ta tag i idag! Kram!

    Anne: ja det finns ju tantlogik, den lever sitt eget speciella lilla liv, som går ut på att man kan klicka lite hur som om man bara har en bra tantförklaring. Och det har man ju typ jämt. ;o) Makelogik kan man inte styra över men den har visat sig vara minst lika bra. :o)
    Du lär bli minst lika snygg! Jag har en i royal och en i ljusgrått (kan vara att den heter chalk…) och jag älskar dem. Varma och sköna. Användbara som attans. Kram!

    Tina: tack söta! Kram!

    SvaraRadera