Powered By Blogger

måndag 23 augusti 2010

Dagens & ett litet klick, som inte räknas…

Egentligen har jag inte så mycket att tillföra här idag. Det enda som har hänt sedan sist är i princip att jag har jobbat. Som det brukar vara med andra ord.

Bara ännu lite mer än vanligt idag eftersom mitt usb-minne har försvunnit spårlöst och artiklar med det... så nu sitter jag och gör om redan gjorda grejer… mindre sexigt liksom. :o(

Inte ens min dagens outfit är speciellt upphetsande, för denna kombo har jag beprövat ett par gånger tidigare:


Emb bikette denim jacket
Alchemistry ss blouse, lilac
Chrysalis minigown, lite lilac
Jeans från Gina Tricot
Mockastövlar från Ellos

Fast en kul sak har hänt nu när jag tänker efter. I form av ett klick. Fast det var egentligen igår. Men det behöver man ju inte låtsas om…
Köpstopp? Japp, det har jag men när tantlogik får bestämma, och det får den i princip jämt, så räknas inte Mollysar som kostar under 100:-…

Jo det är faktiskt sant. Jag hittade det på Tradera. En väldigt liten Molly, en av de minsta de gjort faktiskt… Berättar när det kommer.
Om ingen vill gissa redan nu förståss... Och nix, det är inget armband...

Vi ses imorgon. Kram!

9 kommentarer:

  1. Så fin du är!
    Spännande klick, sånt litet räknas ej... :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Har du köpt en reflex kanske?? Helt klar är ju tantlogik, det som köptes igår räknas inte heller:)

    SvaraRadera
  3. haha har du köpt en "gratis påse" ??????

    ♥ Kramar ♥

    SvaraRadera
  4. Finns det Mollysar för under 100 spänn?! Bra gjort gumman:) Fin beprövad kombo idag:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja ! Sidan blir nu FÖRST lila & SEN rosa =)
    men egentligen.... varför ??
    ja, snygg kombo, den har jag inte sett tidigare.

    Jag svarar på din kommentar inne hos mej själva på min blogg ;-)

    Kram !

    SvaraRadera
  6. Hmm..har du köpt en tag som du kanske har "tappat bort" och behöver till samlingen ;-) Nu har jag din/min klänning i bloggen :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Tina: nä eller hur, såklart att inte sånt lite kan räknas. :o) Kram!

    Mimmi: haha… en reflex… nix, ingen reflex. Och snart det där också med att det som köptes igår inte heller räknas, det ska jag komma ihåg ;o) Kram!

    Johanssonskan: haha… har du ändrat ditt kommentarsnamn, du är för jävla skön :o) Gratis påse… haha…fel fel. Jag fattar inte heller varför det blir annat först, kan vara för att jag har 2 lager med utseende, så det blir som ett fett lagar smink som tar en stund att få på… jag får nog ta och konsultera dig i detta med teknik nån dag. Kram!

    Linda: japp, det finns små. Väldigt små… som man har på huvudet… :o) Kram!

    Peggy: det har jag ju missat. Rusar in på en gång! Nix ingen tag heller… Kram!

    SvaraRadera
  8. Åh, först trodde jag brosch, men det är ju helt klart hårbandet! Eller...?

    SvaraRadera
  9. Abbe: du har så rätt, det är ju hårbandet. ;o) Kram!

    SvaraRadera