Powered By Blogger

lördag 21 augusti 2010

Makelogik måste vara världens bästa logik…

Maken kom hem från jobbet för en stund sedan. Det första han säger är: ”Jag köpte två Red Bull till mig och då fick jag så dåligt samvete för att inte du fick någon. Men du gillar ju inte RedBull så därför köpte jag det här istället”. Och fram kommer ett paket. Ett stort paket!



Dekorerad med en butikslogga som jag kan mer än väl. Den tillhör nämligen en av butikerna som säljer Mollysar här.
Och visst var det en Molly. Någon som vill ge sig på en gissning?

Jag lovar att avslöja ikväll. Kram så länge!

13 kommentarer:

  1. Men hallå!!! Din Mr Molly är ju bara FÖR underbar! :D Hmmmm vad kan det vara.... en kofta i almost black en sån där Wool mix cardigan kanske. Eller en 372:a....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Han är la för go! Jag gissar på Tutu T88 white, väldigt fin är den i varje fall!!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Men du!! Så rar han verkar din man , jösses! Sött, dåligt samvete för 2 redbull, så gulligt så man dör!

    Nyfiken på din present!!
    kram

    SvaraRadera
  4. Men du verkar ha världens raraste man! Va kan det va?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tror till 100 % att han shoppade koftan i almost black :-)
    ( eftersom du skrev STORT paket )
    Jäklar viken underbar kille du har alltså !
    Har han någon brossa ? mooooahahahaha ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag instämmer i kören. Vilken man?! Jag gissar också på en tutu i white:-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fast å andra sidan var det ett stort paket, hmmmm? Kanske en cardigan? :-)

    SvaraRadera
  8. Hej! Det ÄR en cardigan i almost black..jag ser det på paketet..:)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Men hallååå...jag kan väl få låna honom liiiite ;-) ok Pelle har fixat ett par grejer men man glömmer fort :-)
    Kram sötis!

    SvaraRadera
  10. Hej Josanne!

    Makelogik, fantastiskt vilken underbaring till man och han kanske kan ordna en kurs.
    Feggissar på något varmt och skönt.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  11. Så kul att läsa era gissningar och kommentarer! Tack underbara tjejer!!!
    Svaret kommer alldeles strax, i ett nytt inlägg med bilder som jag plitar på just nu.
    Stor kram till er alla!!!

    SvaraRadera
  12. Grattis till en make med underbar makelogik! Nu blir det spännande och se vad det blev.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Ja du har en av de bästa makarna skulle jag tro :-)
    KRAM

    SvaraRadera