Powered By Blogger

fredag 13 augusti 2010

Zombiefredag & 2 paket

Jag har knallat runt som en överkörd zombie hela dagen. Och kvällen.

Paket kom. Paket hämtades. Paket provades.

Två paket genomgick den processen och jag tror att det var i mitten där någonstans som innehavaren av den här bloggen stupade igen… så därför blev inga bilder tagna.

Men numera kan jag titulera mig stolt innehavare av de här underbaringarna:


Scarf scarf, royal
Praire short sleeve dress, almost black

Vi ses när jag har vaknat till liv igen… typ imorgon eller så. Kram så länge!


7 kommentarer:

  1. Fina plagg!
    Det låter som att du behöver lite välförtjänt vila!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så du har fått din Scarf Scarf nu! Sov så gott gumman och tack för komplimangen i dag. Det värmer:) Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till dina fina köp!! Tur det är helg nu så du förhoppningsvis får vila dig! Du MÅSTE vara rädd om DIG..fattar du..?

    Vi hörs någon gång nästa helg! Imorgon lyfter planet från Kalmar flygplats mot Mallorca..kan knappt tro det är sant! Läääängtar..
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Snyggt :)

    Sov gott - ses imorrn

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  5. Underbart! Den scarfen har jag också, en i royal o en i rose, de är fantastiska, jag älksra dem!!
    kram

    SvaraRadera
  6. A-K: ja ingenting går upp mot när man kommer över en gammal goding som man nästan jagat livet ur sig efter – scarf scarf i det här fallet. Vila är precis vad som står på programmet här i helgen. Kram!

    Linda: yes, äntligen har jag kommit över scarf scarf! :o) Du förtjänar alla komplimanger du får, och den där röda (har tappat namnet just nu…) är nog ett av mina absoluta favvoplagg på dig! Kram!

    Annelie: mmm… jag fattar. Egentligen… ska ta tag i saker. Snart… Och ha nu världens underbaraste semester på Mallis!!! Kommer dock att sakna dig men det är smällar man får ta. :o) Kram!

    Carina: jag har varit urusel på att kommentera hos dig, sorry… ska ta igen… Kram!

    Filippa: ja de är sååå fina, har jagat den länge. En rose står också på önskelistan! Kram!

    SvaraRadera
  7. Vilka finingar du hittat!!! :)

    Hoppas du fått sova gott i natt. Jag själv har sovit som en gris...hur nu de sover. ;)
    Ha en härlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera