Powered By Blogger

måndag 16 augusti 2010

Dagens - något känns fel...

Det är egentligen sanslöst vad en helg kan gå snabbt. Tyckte nyss att det var fredagkväll och nu sitter man här bakom förpliktelsernas skrivbord igen.
Med vad som verkar vara på väg att bli en förkylning… Mindre skoj så det bästa är att försöka köra operation förträngning och jobba på… Dagens blev den här:


Biketten
Magnolia l/, multi
Chrysalis minigown, almost black
Svarta tunna tajts
DrMartens rödrosade 20-hålskängor

Blev superinspirerad att använda klänningen när jag såg den på Linda i rouge igår, hon var riktigt skitsnygg i sin. Jag känner mig inte riktigt lika säker på mig i min…
Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men något känns fel bara… får se om jag lyckas utröna det under dagen.

Ha en bra måndag alla därute. Vi ses sen. Kram!


11 kommentarer:

  1. Det är nog att du inte har dina jeans på, som du tycker att något känns "fel " haha. men det är skitsnyggt ! Ovanligt bara att se dej utan domdärade håliga ;-)
    Nu har jag maratonläsning eftersom jag jobbat hela helgen *S*
    Tycker DR är SÅ jäkla snygga ! Jag får kanske börja använda mina, fast jag har ju utan blommorna så dina är ju MYCKET vassare =)
    Hoppas din dag blir någorlunda lugn =)
    Megakram !

    SvaraRadera
  2. Åsa: har saknat dig här!
    Jag tror minsann att du har rätt, det är nog söndriga jeans som saknas. Får testa när jag kommer hem och se om det kan vara så enkelt...
    KRAM snyggo!

    SvaraRadera
  3. Håller med Åsa sen är det så att du ofta har mycket lager på lager som du gillar, ja jag också men kanske inte använder det lika ofta.
    Ha en happy monday!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker du är såååå snygg! Hoppas du inte blir sjuk.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Ja det måste vara jeansen med lufthål du saknar. Du är jättefin med nystövlarna och klänningen./K

    SvaraRadera
  6. Åh jag tycker att klänningen är underbar :-) nu har jag iofs inte provat den och jag kanske inte heller skulle känna mig hundra i den men jag tycker att du är jättefin :-) jag försökte få tag på en när de reades ut men lyckades inte....
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Hej gumman. Helt ärligt.. Näääää!! Du ser ut som en tant... Eller nej.. Kanske snäll ut.. i den klänningen och du är LÅNGT ifrån båda hahahah ;) Puss!

    SvaraRadera
  8. hej Josanne!

    Jag kom nyss hem från ett par dagar på Öland och kikade in och möts av bilden på en proper och prydlig Josanne! du är alltid fin men nu ordentligfin om du förstår hur jag menar.
    Jag gillar båda stilarna.
    Allt gott och kram från Eva

    SvaraRadera
  9. Jeanette: du har en annan poäng där, mitt lager på lager finns inte med här. Och det kan också vara en klart bidragande orsak till kymighetskänslan. Kram!

    Tina: tyvärr är det nog så att jag håller på att bli just sjuk, hoppas det går över fort bara. Tack för din omtanke! Kram!

    Mimmi: tack, kul att höra andras åsikter. Men tyvärr funkade det inte den här gången… kan vara lufthålsjeansen ;o) Kram!

    Peggy: jag gillade den supermycket när jag provade den i butiken och köpte den men nu är det helt tvärtom. Skumt egentligen… Kram!

    Sanni: tack som fan!!! Det var din kommentar som gav mig den slutgiltiga knuffen i rätt riktining; att sälja. Love you!!! Kram!

    Eva: haha… ordentligtfin är nog inte riktigt jag. Uppskattar din ärlighet. Mycket!!! Hoppas att ni haft det superbra på Öland! Kram!

    SvaraRadera
  10. Älskar det faktum att vi kan vara så brutal ärliga mot varandra och lite det jag ibland saknar bland alla kommentarer. Missförstå mig rätt, tycker självklart är roligt med komplimanger, men ibland vill man höra den första tanken innan de hinner censurera :) Love u Babe!

    SvaraRadera
  11. Sanni: kontrar med att lova att härmed alltiod vara brutalärlig tillbaka! Och jag håller fullständigt med dig, komplimnger är kul, ocensurerad sanning bättre. Ja du fattar. Kram!

    SvaraRadera