Powered By Blogger

söndag 29 augusti 2010

Blind, trött eller bara dum? Var finns jeansleggings?

Min Internetuppkoppling har strejkat idag. Nu funkar den hjälpligt igen… så det gäller att passa på, för med ett temperament som åker ständig berg-och-dalbana så vet man aldrig när den bestämmer sig på att dippa igen…

Som ni kanske har sett så har mina tajta jeans och jeansleggings gått sönder till en ganska tråkig nivå.


Mer kaputt än snygga liksom. Jag satt i natt och försökte leta nya på nätet men antingen var jag blind, trött eller bara dum för jag tyckte inte att jag hittade några alls… :o( Någon som har tips?

Nu ska jag ut med hundar men återkommer med dagens och kanske lite annat. Håll tummarna att internätet vill med mig senare också.
Hoppas ni har en bra dag. Kram!

10 kommentarer:

  1. Vila har bra...kolla mandeldesign. se
    Gillar att de har fickor...så kan man även ha lite kortare tunikor utan att känna sig dum=)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt mina leggings/treggings på HM. Det finns svarta, mörk denim, ljus denim och gråsvarta för 199 kr. Stora i storlek så gå ner är mitt tips.

    kram

    SvaraRadera
  3. Har icke en susning! Kommer att snoka här för tips på det åt mig med;) Ha det bra gumman! Kram

    SvaraRadera
  4. Filippa: tack söta! ska hojta in där och kolla. Jag har förresten svarat på din fråga i mitt förra inlägg som en kommentar i just förra inlägget. Kram!

    Septemberflikka: låter kanonbra ju, tack snälla! Schysst pris som tusan också ju. Och det är aldrig fel. Ska kolla upp. Kram!

    Linda: do that darling! :o) Kram!

    SvaraRadera
  5. Kommenterar ett tidigare inlägg, hoppas det är OK. Såg att du hittat den snygga Tutu T88 i vitt, som passar dig som handen i handsken dessutom! Har letat som en galning efter denna tunika i storlek 0. Minns du om den möjligen fanns i din Mollybutik? /elisabeth

    SvaraRadera
  6. Elisabeth: jag försöker gå tillbaka lite i gamla inlägg ibland och svara på kommentarer som droppat in efetr att jag gjort nya inlägg men tvyärr glömmer jag/hinner inte det alltid, så därför har jag missat din kommentar, ber om ursäkt för det.
    Jag var så fokuserad på min 1 så jag la inte riktigt på minnet vad det var för storlekar på de andra två Tutu vit som hängde där. Men ring och fråga, butiken heter TamTam och de har telenr: 042-145080. Jag har ingen aning om de skickar. Håller tummarna att du får tag på den! Kram!

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för tipset! /elisabeth

    SvaraRadera
  8. Lindex på nätet :
    http://www.lindex.com/se/shop/damklader-jeans/

    Å mandeldesign.se är åxå kanon !
    modegallerian.se är ju åxå sevärd tycker jag.


    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    ~

    Å du, ett fiffigt tips just så man inte missar om någon skriver en kommentar i ett några dagar gammalt inlägg :

    I instrumentpanelen finns det under fliken kommentarer, en ruta där du kan skriva in tex att alla som skriver i en kommentar i ett gammalt logginlägg, måste kommentarsgranskas !
    (jag har skrivit in 2 på denna )
    Då missar man liksom aldrig att svara på ett inlägg =) Fiffigt eller hur ?


    kram !

    SvaraRadera
  9. Johanssonskan: thank you för tips. Funderar faktiskt om jag inte ska bege mig ut i verkligheten och prova istället... Lust att haka på?
    Det där med kommentarsgranskning verkar ju skitsmart! Ska försöka fixa till det på en gång. KRAM!

    SvaraRadera
  10. Kolla in på www.jeansleggings.se

    SvaraRadera