Powered By Blogger

lördag 28 augusti 2010

Tutu T88 – försök nummer 2

Den fanns i den lokala ”Mollybutiken” - Tutu T88, white i storlek 1, ett snäpp mindre än den jag nyss fick hem och visade er igår alltså.
En kvar, snacka om, flyt, så här tog den sig ut i provat tillstånd:



(Ni får ursäkta att bilderna blir blåaktiga, jag har testat alla möjliga inställningar på kameran och det här är det bästa rent färgåtergivningsmässigt som jag kan få till... hitintills i alla fall... ska attackera fler knappar och rattar lite senare.)

Klart bättre eller hur? Säckigheten mellan bröst och armhåla är borta och jag tycker att den sitter åt lite bättre under bysten, men utöver det upplever jag faktiskt ingen större skillnad mellan 1 och 2.
Vilket är kanonbra för min del som tyckte att den satt som den skulle för övrigt.
Så, jepp, den fick följa med hem, medan 2:an får fara tillbaka till Redhe of Sweden på måndag.

För övrigt har jag mest slappat idag men nu ska jag ta en långrunda med hundarna. Sol ute, skönt. Återkommer med dagensbilder lite senare. Kram!

15 kommentarer:

  1. Så där ska det ju se ut och kännas!
    Det var din tur att få lite tur nu :-)
    Trevlig lördag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja men den satt ju perfekt! Sicken tur, o det var ju verkligen dags! Idag har vi varit o shoppat lite fina saker till min stilige långa man. Han blev såå snygg! Ha en skön lördag eftermiddag o kväll! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, klart mycket bättre! Ha en bra kväll din gräsänka;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Mycket bättre! Önskar jag hade varit smart nog att byta min som var för stor också. Men det går bra ändå..
    trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Som eett smäck sitter den på dig!! Jag hoppas då innerligt att det ordnar sig med Amerinddress tycker du haft ett tålamod över det vanliga...

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Den sitter suveränt på dig.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Now we're talking!
    Det där blev ju jättebra :)

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  8. Jajamensan! Nu snackar vi grejjer :D ;)

    SvaraRadera
  9. Tack tjejer! Den känns mycket bättre också. Kram!

    SvaraRadera
  10. Yes box, denna sitter precis så snyggt som den i military på Ajabaja. :) Ibland får man väl ha flyt och inte bara en massa motgångar.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jeanette: ja flyt är man inte bortskämd med. Fördelen med det är att man blir skitglad när man väl för smaka lite på hur flytet känns. ;o) Kram!

    SvaraRadera
  12. Testar bara damen här, om hon fått till dendär kommentarsgranskningen ännu ;-)
    haha, jag är värre än den värsta lärarinnan Moahahaha

    Kram !

    SvaraRadera
  13. JAAAAAA ! TOPPEN ! Här poppade precis upp en ruta : Din kommentar kommer att synas efter den har granskats =)
    Haha, du kan ta bort dessa två inlägg nu ;-)

    SvaraRadera