Powered By Blogger

måndag 30 augusti 2010

Gårdagens i väntan på en bild…

Det finns kanonbra dagar, det finns mellandagar och det finns skitdagar. För min del hamnar gårdagen i den nedre ligan. Av olika anledningar…
Men utan att gå närmre in på detaljer så får det tjäna lite som förklaring till varför det inte droppade in någon dagensbild här igår. Fast eftersom jag trots allt tog bilder så kommer de, lite försenade, här istället:


Biketten
327 i lite military = premiär
Chrysalis minigown, powder
Jeans från Gina Tricot
Mockastövlar från Ellos

Jag har inte så mycket mer att tillföra här just nu känner jag så istället för att krysta ihop något så drar jag mig ut i verkligheten igen.
Jag kommer dock att bevaka min mail idag, väntar ivrigt på en bild från J i Stockholm… en bild ni också kommer att få se när den uppenbarar sig i min dator. Och med det lilla kryptiska avslutet önskar jag alla en bra dag. Kram!

14 kommentarer:

  1. Ja, så är det ibland...Hoppas att dagen blir bättre!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Godmorgon hjärtat!
    De dagarna är inte roliga alls..hoppas denna dagen bjuder på nya o bättre möjligheter. Ta det lugnt..KRAM

    SvaraRadera
  3. Usch för såna dagar:( Lite roligt att stövlarna skiftar lite i färg beronde på vad du har till! I dag ser dom gröna ut. Ha en bra dag. Ska försöka jag med trots att du håller mig på sträckbänken igen;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Dom där dagarna är som att trampa runt i kall gröt, inte ett dugg roligt.
    Fin är du ändå och nyfiken blir jag. Själv har jag min sista semesterdag idag och undrar var semestern tog vägen, inser att jag har jobbat för mycket...haha.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  5. A-K: tack! Jag ska i alla fall försöka få den att bli bättre… :o) Kram!

    Annelie: det sägs ju att man behöver dåliga dagar för att kunna uppskatta de bra, tyvärr är de dåliga alldeles för många just nu… men det ska bli ändring på det… Kommer att maila dig senare idag. Kram!

    Linda: kameran är helt kocko, det blir olika ljus i bilderna varenda gång, trots att det är samma gamla kök jag vistas i… skumt. Har försökt leka kameratekniker men utan framgång… Haha… alltid kul att hålla på sträckbänken. Får jag bara bilden, det går inte så bra för honom att maila så blir det mer sträckbänk hade jag tänkt… hehe… Kram!

    Eva: nu får du banne mig passa på att njuta av den här dagen!!! Det känns ju som att du jobbat hela tiden ju… Har sett ditt mail, svarar under dagen, så du vet… Kram!

    SvaraRadera
  6. Hoppas dagen blir bättre o bättre!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Fy för dåliga dagar!!! Hoppas dagen idag blir betydligt bättre!!!

    Fin fin är 327:an på dig.. Blir supersugen på en..

    Kram

    SvaraRadera
  8. Tina & Mia: tackar! Jo än så länge är den bättre, trots att jag är hemma från jobbet med feber och magont, eller kanske är den bättre just för att jag är hemma... Kram!

    SvaraRadera
  9. Men du är snygg fast du har en dålig dag...och man HAR ju såna dagar alla...tyvärr!

    Sköt om dig!
    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  10. Hoppas verkligen denna dagen blir bättre!
    Stor kram

    SvaraRadera
  11. Bra att du är hemma! Mindre bra du är sjuk..
    Viiila nu! (vet du hundarna men räcker inte det idag..) Kram

    SvaraRadera
  12. Adela: tyvärr harde varit lite väl många det här året, men tror att det ska ordna upp sig snart :o) Kram!

    Jeanette: tack sötis! Kram!

    Annelie: ja visst har jag blivit liiiite duktig i alla fall... Kram!

    SvaraRadera
  13. Nämen herre sötegöte.... är du sjuk ?
    har nog missat detta inlägget :-(

    Skickar över en mille goa kryapådejkramar & hoppas att du snart blir pigg & go igen ♥

    Å du... Linda har rätt. fan vad coolt med
    A Lá kamelontstövlar ;-)

    SvaraRadera
  14. Johanssonskan: thank you darling! Kram!

    SvaraRadera