Powered By Blogger

tisdag 3 augusti 2010

Dagens & paketirritation

Jag var så sur igårkväll att det inte blev något bloggat av. Jag telefonterroriserade istället en annan Mollysyster i timmar… Tillika plastsyster, the one and faboulous Linda.
”Sorry om du har stora sår i öronen i dag och tack som fan för att du finns underbara människa!”

Jag var sur på lite alltmöjligt i allmänhet och på utebliven postleverans i synnerhet. Blev på bättre humör efter samtalet men nu är irritationen på plats med full kraft igen.
För mina två paket från Danmark har fortfarande INTE uppenbarat sig!
Det ena skickades i fredags, så det kan jag väl med mycket god vilja köpa att inte det har dykt upp… Men det från Lisen som skickades i onsdags förra veckan… Hallå liksom…
Speciellt som jag vet andra som fått sina bara 1-2 dagar efter att de avgått från grannlandet.

I min enorma bitterhet börjar jag inte bara tro, utan även bli mer och mer övertygad om att de paketen är fett stulna på vägen och aldrig någonsin kommer att hitta hit… Grrr!!!...
Kärring som jag är kan jag inte släppa det heller utan det mal i huvudet konstant…

Ska inte terra er mer, men droppar av en dagens på väg ut. Den här:


Någon som vet vad tunikan heter?
Hoppas ni har en bättre dag! Kram!



5 kommentarer:

  1. Hoppas att dem dyker upp snart. Min erfarenhet av Danmark är att ibland går det skitfort för att nästa gång ta onödigt långt tid. Det kommer ska du se. kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det dyker upp gumman!!Snyggt, snyggt med den tunikan till stövlarna!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Vet precis hur du känner det!
    Jag sitter och väntar på ett paket från Tradera som säljare dyrt och heligt lovat att hon la på lådan i onsdags. Men nu undrar jag om jag blivit blåst på min nya fina molly.....

    Hoppas att bägge våra paket dyker upp alldeles snart...

    Fin dagens du har!

    Kramar från Viola

    SvaraRadera
  4. Hej kära mollysyster! Vad in i... har du inte fått dina paket än?!! Vad underligt kan man ju lugnt säga, nu hoppas jag ju innerligt du (o även Viola) oroar dig(/er) i onödan! Måste ju dyka upp imorgon, eller hur..! Hmm skumt.

    Läst igenom allt jag missat (varit krasslig efter besöket här). Läste då du skrev om Praire strapen o dess storlekar. Visst är det intressant hur de kan bära sig åt! Dåligt i allra högsta grad! Nu är vi ju lyckligt lottade som kan ha våra ändå men de som behöver större är det förbaskat tråkigt för, helt klart!
    Din tunika från Freeport i purple är bara såå himla fin! Skulle köpt en utan tvekan om jag nu kommer till Freeport någon gång..
    Dagens tunika har glömt (åldern..) namnet på för tillfället. A-K vet säkert, hon har stenkoll.
    Försök tänk positivt, paketen kommer, paketen kommer...
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  5. Septemberflikka: tack snälla, ditt svar var en smula lugnande. Låtsas att det bara tar tid… men om de inte har kommer imorgon så lär jag väl gå i taket… Fast imorgon är en annan dag. :o) Kram!

    Adela: tackar och bugar! Och hoppas också, håller tummarna så hårt att paketen kommer imorgon att jag snart får amputera dem på grund av blodbrist. ;o) Kram!

    Viola: ja det är en hemsk situation! Förstår precis exakt hur du känner! Den som väntar på en Molly väntar alltid för länge men i våra fall tycket jag att det är löjligt länge.... Jag håller också tummarna stenhårt för att vi båda får paket imorgon. Kram!

    Annelie: hej, har saknat dig! Lider med dig! Hoppas du mår bättre nu i alla fall!
    Skulle mailat dig men tiden bara rusar ;o( Ja ett stort stort tack till dig och Katinka för att ni tog upp det så jag fick rätt storlek på den gröna!
    Ska mala mantrat inatt, så det kanske blir verklighet; pakten kommer, paketen kommer… Kram!

    SvaraRadera