Powered By Blogger

onsdag 4 augusti 2010

Utsatt för värsta kuppen

Det är helt galet. Omvälvande tokigt och helt overkligt… Jag har blivit utsatt för värsta kuppen!

Nu måste jag bara ta reda på om det är som jag tror och absolut hoppas, att paketet jag hittade på köksbordet nu i morse verkligen är till mig…
Och att det är maken som lagt det där av just den anledningen innan han åkte iväg till festival i natt…

Så jag får tyvärr hålla er på halster ett tag, men återkommer när jag bringat klarhet i mystiken kring ett absolut och helt fantastiskt vackert drömplagg…
Som hänger på en galge här nu…

Hoppas ni får en bra dag. Kram!

13 kommentarer:

  1. Du måste nog snart låsa in din man annars tror jag att jag gör en swapp!!! Han är bara ...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Om det är vad som visas på bilden och vad det ser ut att vara är det bara att gratulera! Både till plagget och att du har en fantastisk man!

    kram

    SvaraRadera
  3. WOW!!! Vilken underbar överraskning! Kramar

    SvaraRadera
  4. herregud!! Är det skinnjackan?? Jösses, det var underbart av din man, sicken kille!!!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Det var som sjutton! Den kommer att bli klockren på dig!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Äh dra på trissor! Skickar genast iväg min man på kurs till din ;-)

    SvaraRadera
  7. Hej Josanne!

    Vilken man du har och vilken present!!
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  8. *svimmar av*
    Vill ju åxå ha, ja OM det nu är en sån ;-)
    Men det förvånar mej inte att han är så, det riktigt LYSTE om honom när han tittade på dej ju =)
    Å jag säjer som Fengxumamma , Tröttnar du så lägg ut honom här som ett SWAP ;-)

    SvaraRadera
  9. Wow vilken härlig överraskning! Andra män borde lära sig lite eller en hel del av din man!! :)
    Grattis till underbaraste skinnjackan och make!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Öhh hallå - vet han vad dessa fantastiska ascoola skinnjackor kostar, misstänker starkt att karln missade de två sista siffrorna i priset när han shoppade.

    Makalöst grymt snygga är de
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  11. Hej
    OJoj, detta är väl ändå enda gången jag önskar jag vore utsatt.

    Bara att gratulera dej du lyckliga ägarinna till detta fantastiska plagg:) /K

    SvaraRadera
  12. Tack söta fanatstiska ni för alla kommentarer!
    Som jag skrev i inlägget nyss så kommer upplösningen när telefonikontakten mellan Skåne och Tyskland är återupprättad. Ikväll är tanken.
    Kram raringar!

    SvaraRadera
  13. Och jag lovar att lägga ut maken här för swapp om jag tröttnar. Men som en liten varning kan påpekas att han i så fall kommer i samma slarviga skick som han befinner sig i. Både utseendemässigt och hushållsarbetesmässigt...:o)

    SvaraRadera