Powered By Blogger

onsdag 12 mars 2014

Bästa schyssta fikakvällen med de i en av mina listor

Py tittade bara förbi och kunde tyvärr inte stanna, Anette och Iga hade jag uppskrivna i kalendern att jag skulle träffa. Och Carina anslöt, roligt nog, efter en stund. Fyra supernajsiga tjejer som även är den kvartett som innehar alla poster i min lista ”bloggare i min by”. Fast det var ingen bloggträff. På Espresso house igår. För vi har även en helt annan sak gemensamt, Friskis & Svettis. Fast nu var det alltså fika, massa babbel, lite skvaller och bara superkanontrevligt... Men då det bloggas tas det givetvis även bilder. Som blir terror här och nu. Några är mina, andra är stulna av mina superbästa medfikare... Peace out och trevlig onsdag!

2 kommentarer:

  1. Trevligt sällskap och gott snack =) Får vi göra om. Snart!

    SvaraRadera
  2. Fika är aldrig fel:) Speciellt i bra sällskap! Kram

    SvaraRadera