Powered By Blogger

onsdag 12 mars 2014

En supersnygg och ett par tokslitna = två skitbilder

Vi tycker själva att vi har otroligt supersnygga jackor så därför kände vi, Anette och jag, att de krävde en slags dokumentation denna dag. Och inte för att de direkt är snygga, snarare raka motsatsen, men det där dokumentationskliet infann sig återigen i fingrarna när jag, till min stora lycka, återfann mina megagamla och tokslitna haremsbyxor. Som därför även åkte med när jag loggade in till receptionstjänstgöring på Friskis ikväll. Att det sedan blev sunkdåligaste skitbilderna vad gäller båda fototillfällena tänker jag fullständigt skita i, så därför landar de här oavsett kvalitet, och för den delen relevans… Peace out & god natt!

3 kommentarer:

  1. Coola bilder! Som alltid här hos dej. Du har ett eget sätt både i text och bild och jag älskar't!
    Linn

    SvaraRadera
  2. Ser inget fel varken på jackorna eller bilderna! Kramar

    SvaraRadera
  3. Fel, fel, fel... där om jackorna!!! De är ju skitsnygga jue, haha. Peace out darling =)

    SvaraRadera