Powered By Blogger

söndag 2 mars 2014

Några stassar från veckan & Odd Molly dalade till botten

Jag har skrivit tidigare att jag är ganska less på kläder för tillfället. Men. Det används ju ändå sådana vareviga dag. Och när jag bildrensade mobilen i eftermiddags hittade jag till och med ett gäng stassar som visst har blivit plåtade under den här veckan. Och som jag därför terroriserar er med här och nu:





Slapptanten orkar inte skriva ut namn och shit på plaggen så undrar ni något får ni fråga. Det figurerar i alla fall tre något äldre Mollysar. Vilket säger en del om mitt intresse för det märket nu för tiden. Hade det varit för något år sedan hade ni säkerligen kunnat räkna dem till 30… Kanske inte helt sunt egentligen… :o) Och därför är jag mest bara jäkligt glad att jag vaknade upp ur den sektlika dvalan.. ;o) Inte minst efter inlägget hos Linda som ni kan läsa HÄR… Som gjorde att Odd Molly dalade till den absoluta botten. Och vad jag exakt menar med det får bli en cliffhanger till något kommande inlägg, när hjärnan är lite mer på topp och lite mindre programmerad på söndagsstatus… Så peace out för denna vecka!

4 kommentarer:

  1. Den översta ser ut som en munkjacka i skinn? Var har du köpt den? Skitsnygg!!!
    Ellinor

    SvaraRadera
  2. Ja du, håller med. Har haft den här känslan ett tag men nu fick man den ju bekräftad. När dom äldre får flytta på sig för unga tjejer. Nä dom få väl hålla sig till 16-åringarna då. Vill inte känna det som att jag kliver in på Gina Tricot när jag ska shoppa så dyra saker. Tyvärr OM......Kam

    SvaraRadera
  3. Läste också inne hos Linda G o blir uppriktigt ledsen. Varför gör dom så??! Var inte vi en bra målgrupp.. Handlar gärna av svenska designer men OM skämmer ju ut sig. Oförskämt, bara få den känslan.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Det är riktigt riktigt trist att gå in i butiken nu om man inte lyckas pricka de dagar Christin jobbar :(
    Kram

    SvaraRadera