Powered By Blogger

söndag 23 februari 2014

32 minuter på en vecka

Jag tycker mig ha märkt av det på riktigt under veckan som passerat. Att ljuset snor till sig alltmer utrymme. 32 minuter sedan förra söndagen för att vara siffernörd och räkna ut det.
Jag har långt ifrån lika många katter i boningen även om det kan känns så ibland, som när de plötsligt och kanske inte helt väntat dyker upp lite varstans. På jeanshyllan längst upp i garderoben till exempel... Trevlig söndag! Kram på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Haha, påminner mig om gången när jag öppnade klädkammardörren och grannens katt mycket förnärmad kliver ut, sedan kan du föreställa dig cirkusen när Otto upptäckte henne.
    Ha en fin söndag och kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha... ja jag kan tänka mg att de nog fick lite av en chock båda två där, och säkert du också :o) Kram!

      Radera
  2. Ja, det märks tydligt nu att ljuset är påväg. Himla skönt!! Och därför ska jag nu ut, innan hockeyn börjar, Kramar och fin söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja de går inte riktigt att beskriva hur magiskt det känns :o) Mindre kul med hockey så det skiter vi i... :o) Kram!

      Radera
  3. Ja fy attan så skönt det är att det blir ljusare - jag påverkas mycket av det! Klart hon ska ligga där - att krypa in i olika utrymmen är ju bland det bästa som finns
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hit vad det påverkar med sol och ljus! Underbart! Och utrymmen är den katten expert på, ju mindre och undanskymda desto bättre :o) Kram!

      Radera