Powered By Blogger

tisdag 11 februari 2014

En slags firardag i några bilder

Varit på ett superkul cirkelfyspass där jag hamnade i samma grupp som tre roliga lite smågalna pensionärsherrar och där den peppglada instruktören sjöng med i låtarna, falskt som tusan och helt underbart. Försökt mig på att bli kompis med den där Ciganizipblusen samtidigt som jag befann mig viktighetsfixa saker i datorn i hemmakontoret. Japp, det återfinns oftast i sängen, mest för att den betyder störst yta att sprida ut papper och annat på... Och så har jag öppnat ett gulligt paket och där i funnit en söt räv som fick mig att tänka på Bosse katt med saknad.


Jag har även bevistat hur Smilla katt stal den finaste och populäraste hanteln från en förvånad Ajax hund. Hon blev till och med så ställd att hon förlamningsfastnade i ett stirr, ett mycket surt stirr dock. Och så blev det en vända till på gymet, där jag fick det väldigt konstaterat att step 2 är way out of vad jag fixar, vad jag ens är i närheten att kanske kunna fixa inom det närmsta decenniet… Ja lite så har jag firat denna dag, som betyder fyra månader som rökfri, 123 dagar utan minsta lilla bloss på en cigarett… Känns inte helt fel faktiskt. Tjing, god natt & tack för idag!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du ser jättefin ut i blusen. Vad är det du inte tycker om med den? Jag hade gärna köpt den av dig men gissar din är mindre än storlek 2 som jag har? Ha en bra dag! Gunilla

    SvaraRadera
  2. Supergrattis till rökfriheten. Så bra jobbat och jag tycker också blusen är fin.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul med lite blandning i grupperna på de olika passen! Måste vara roligt! Du är mycket duktig med rökfriheten. Dina fyrbenta är sötnosar!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera