Powered By Blogger

fredag 28 februari 2014

Med obefintlig intelligens men på utmaningshumör


På jobbet har jag ett headset, men tydligen ingen näsa… Och eftersom min intelligensnivå ligger på exakt det, obefintliga planet just nu så hade jag tänkt skita i att plita något här ikväll. Men! Så hittade jag, av en tillfällighet, en bild på nätet som fick mig att gå igång med varje liten utmaningsälskargen jag har i kroppen:


Och lite för att om det är något jag absolut inte har men gärna skulle vilja ha så är det en snygg häck. Så why not ge det ett försök... Och varför då inte dra i gång imorgon, när vi byter månad (till en lite trevligare än den förra, enligt mig…) och börjar om på 1, så det blir enkelt att räkna liksom… Och eftersom det är kul att ha någon att ”tävla” med så undrar jag nu om det är någon som har lust att haka på? Imorgon… Idag, och för tråkfebruari, har jag bara en sak att tillägga: peace out!

6 kommentarer:

  1. Jag skulle inte ens klara 10 stycken så tyvärr är detta inget för mig men jag hejjar på dig, strongt om du klarar det!
    Trevlig helg önskar Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror visst du skulle klara 10 om du vill. Se det som en utmaning... ;o) Kram!

      Radera
  2. Jag förstår inte hur man ska göra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt enkelt knäböj. Man böjer sig som om man skulle sätta sig ner på en stol. Man putar bak med häcken liksom. Viktigt dock att inte knäna går över tårna... Jag är kass på att förklara och eftersom fler har frågat ska jag försöka ta bilder imorgon och visa. Ok? Kram!

      Radera
  3. Jag antar den men kan inte garantera att jag kommer ihåg den varje dag! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Bara du kommer ihåg de flesta så är det ju skitbra... ;o) Kram!

      Radera