Powered By Blogger

söndag 16 februari 2014

Problemet är bara att det står helt still i skallen

Hobbys. Saker att göra mest för att de är kul. Jag har en enda. Som jag ägnar mig åt ganska frekvent. Så även idag. Inte direkt så svårt att gissa vad eller hur?... ;o) 


Men det slog mig där och då, under dagens träningspass, att det hade varit skoj med något annat att byta av med lite då och då. Bara för att liksom… Så! Jag har därmed klurat på någon mer hobby hela dagen, kvällen. Problemet är bara att det står helt still i skallen, jag kommer inte på ett skit som hade varit angenämt att liva upp tillvaron med. Så! Därför frågar jag er; efter tips, vad ni har för hobbys, vad man kan ha för hobbys… Alla slags relevanta tips emottages med stor tacksamhet, kanske lite extra mycket de som inte kostar en hel massa pengar att ägna sig åt… :o) Det var alles från mig för den här veckan. Så god natt & kram!

2 kommentarer:

  1. Stickning. Avkopplande och roligt men kostar fast behöver inte bli jättedyrt och billigare än köpta stickade saker. / Tina

    SvaraRadera
  2. Jag hinner inte med några direkta hobbies. Tränar och inte så mycket mer. Behöver snarare öva mig på att göra ingenting, har svårt för det! Kram

    SvaraRadera