Powered By Blogger

onsdag 12 februari 2014

Kanske berodde det inte enbart på stassen

Det är alltid lite småångest med vad man ska sätta på sig när det vankas anställningsintervju eller rekryteringsträff. Så även idag. Men bestämde mig för att rakt av välja den som blixtrade upp i skallen först och spontant. Denna:


Kanske berodde det inte enbart på stassen men det är inte helt omöjligt att den hjälpte till, i alla fall lite, då högsta chefen på företaget, som jag hade en speedintervju med, även hon var klädd i jeans, linne och svart uppknäppt kavaj. Hjälpte till att jag fick veta direkt att jag gått vidare, till "riktig" intervju, vilket de egentligen skulle meddela först senare i veckan när de gått igenom alla sökanden. Känns inte fel alls, skryt, skryt... Ni får gärna hålla tummarna! :-) Nu är det dock tid att byta till en annan stass, den som gäller i receptionen på Friskis... Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

14 kommentarer:

  1. Fan vad bra! Håller tummarna! Kram

    SvaraRadera
  2. Fummar hållers även här, nu är det snart änterligen dags för hockey! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte vad Fummar är. Jag menade tummar!!!

    SvaraRadera
  4. hålles hårt här hemma för dig. D:-)

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna....hårt!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  6. Håller alla fummar jag med. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Håller så det gör ont - nu är det banne mig din tur!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Håller självklart tummarna för glatta livet.
    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
  9. Håller både tummar och tår! Kram

    SvaraRadera
  10. Här hålls också stenhårt!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  11. Klart jag och Ebbe håller tummarna. :p Kramis

    SvaraRadera
  12. Självklart håller jag mina tummar. Kram

    SvaraRadera
  13. Vad kul! Klart jag håller tummarna.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Så kul! Jag hoppas det går hela vägen! Jag så klart tummarna för dig!
    Kram

    SvaraRadera