Powered By Blogger

måndag 24 februari 2014

Tur de bara dyker upp var sjunde dag


Måndag. Med tusen saker på göralistan. Bland annat besök hos jobbcoach, där jag försöker väcka lite liv i mig själv med automatkaffe, försök till smartspånande och det ständigt närvarande orosfladdret i magen... och med drömmar om den dagen allt faller på plats som jag vill, för någon dag bara måste det bli så. Det är i alla fall vad jag kämpar mot, jobbar på, anstränger mig för. Fast det är lite extra motigt just idag. Måndagar. Jag tycks liksom aldrig riktigt lära mig att komma överens med dem, så tur de bara dyker upp var sjunde dag... Peace out & Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det kommer att falla på plats! Känns som det. Och måndagar är ju fan inte roliga. Men den här är ju snart över:) Kram

    SvaraRadera
  2. Det är din tur! Det måste det vara..din dröm skall bli sann! Så det så, om jag får bestämma.. Måndagar ja, skratt..väldans tur det bara är var 7:e dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Vad mig anbelangar kan både måndagar och vinter med fördel förbjudas.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... där satte du huvudet på spiken, förbjudas är ordet :o) Kram!

      Radera