Powered By Blogger

lördag 8 februari 2014

Sådär ja, då kommer jag icke mer att ägna tid…

… åt Melodifestivalen. Nej det är inte enbart för att Pink Pistols kom näst sist, även om det känns löjligt orättvist och därmed spelar in på ett sätt. Nämligen det att jag tycker deras låt är bra mycket mer schlager (och tillika rätt bra i största allmänhet) än det mesta annat i den där Melodifestivalen. För ja jag tycker att det är en tävling för schlagers, nytt namn eller ej. Och det är mycket möjligt att det är jag som är förbannat förlegad men då får det vara så. Jag slutar titta istället för att fortsätta gnälla och slipper en massa dåligt skit på köpet… :o) 
Så ja, det är en av *brudarna* i Pink Pistols jag känner. Dennis. Längst till vänster:


Bilden är från QX Gaygalan, stulen från @pinkpistolsofficial på Instagram. Som är vad jag kollar på just nu. Gaygalan alltså. Bra mycket bättre musik där. After Dark till exempel. Där ju Dennis faktiskt råkar vara med… ;o) Kram, Kärlek & Respekt!

5 kommentarer:

  1. Håller med. Dom var ju det enda med lite hederlig schlager och glamour. Röstade till och med men det hjälpte ju föga. Vad jag tyckte om vissa av dom andra har du ju sett på FB;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller fullständigt med dig men så tillhör jag väl gruppen förlegade tanter.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Visste inte att du gilla bögmusik!?

    SvaraRadera
  4. Jag slutade kolla för många många år seda för jag vill ha sclage inte en massa eurotrashdisco och fan och hans moster!
    Kramar

    SvaraRadera