Powered By Blogger

måndag 17 februari 2014

Ett egentligen helt menlöst inlägg


Sol, fågelkvitter och vårkänslor. Till de underbara tonerna knallade jag till jobbcoacheriet i morse. Sedan har mitt liv i berg-och-dalbaneland tagit mig på en ny oväntad tur. Som jag hoppas hoppas visar sig vara en åktur med bra utdelning... vi får se... och ni får veta om det går min väg, så att säga... Det känns som dags för det nu. Om inget annat så för att jag är helt slut i kropp och knopp och själ och sinne av detta eviga upp och ner... Så pass att jag tänker krypa ner i bädden nu. Där Ajax redan befinner sig, spanandes efter vad hon anser vara illvilliga inkräktare - katterna... Så peace out & god natt från en slutkörd tant! 

2 kommentarer:

  1. Håller tummar, tår o tassar det är din tur nu! Otroligt söt bild på Ajax!
    Har haft svårt kommentera sista dagarna med min iPad som jag brukar använda. När jag skrivit o sedan skall publicera försvinner kommentaren ut i cyberrymden. Skumt..får se om det går nu.
    Sov gott!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Ja nu får minsann den där åkturen gå uppåt. Det är så tröttsamt att få den ena käftsmällen efter den andra. Man blir trött som du skriver, och då på ett dränerande sätt. Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera