Powered By Blogger

måndag 24 februari 2014

Bortgång och existens. Sorg och glädje


Igår var det tre år sedan min Bosse åkte till katthimlen, och jag saknar honom fortfarande så det gör ont ända in i skelettet. Idag fick han sällskap av en söt kattdam. Så ledsamt och mina tankar och kärlek går till lilla O och hennes familj denna kväll. Samtidigt har en liten klunga vårblommor bestämt sig för att vakna till liv i parken över natten. Bortgång och existens. Sorg och glädje. I det mischmasch som vi inte kan styra över, bara försöka acceptera... Kram, Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. Precis så är livet ja....sorgligt med de små missarna♥

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hoppas Bosse mår fint i katthimlen....
    Jag minns för alltid mina och färäldrarnas fyra små hundar!
    Kram Titti

    SvaraRadera