Powered By Blogger

söndag 2 februari 2014

Söndag med avvinkning, fotolägesstrejk & tokryck

Då kom söndagen. Och tiden för min helggäst att fara de 50 milen norröver igen. Alldeles åt skogen för snabbt tycker jag. Som dock var så trött efter avvinkningen på tågperrongen att jag återintog bädden en stund i sällskap av Noima katt och Ajax hund som inte var så mycket piggare de. Ryckte emellertid upp mig efter en stund för att istället valsa ut på en slögående men lång vovvenad i det halvsoliga och ganska milda vädret. Hade lite kli i fingrarna att okynnesknäppa bilder så typiskt då att mobilen gick i fotolägesstrejk efter en ynka skyltfönsterspaningsbild. 


Så därför slipper ni ett fett bildregn. Och mig också, för idag, för jag har visst hamnat i ett tokryck av städ och tvättning. Igen... Så peace out & Kram för idag! 

3 kommentarer:

  1. Då var dom väl nöjda dom där två när dom fick mysa säng! Hade jag med behövt! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med helgbesök och kul med svart vita bilder! Själv är jag hemma från sjukhuset igen och ägnade också gårdagen åt städning och tvätt.
    Ha en bra vecka! Kram!
    Ylva

    SvaraRadera
  3. Halloj! Här läst ikapp lite och förstås följt er på Instagram. Vilket härligt besök du haft och vilken mysig helg! Så dumt bara att tiden ska gå så himla fort när man har kul!
    Kram!

    SvaraRadera