Powered By Blogger

söndag 16 februari 2014

En stil som gör mig lite avundsjuk


Har en massa tungrott datorrelaterat jox att fixa med denna dag, vilket jag även är så jäkla duktig att jag gör... ;-) Men snart ska jag försöka inta Muffins lite slappare, mindre kravfyllda, betydligt trevligare söndagsattityd och stil istället... 
Dock funderar jag på att välja att placera mig framför tv'n istället för i någon fönsterkarm... Vad gör ni en dag som denna?... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. tja, frulle till stafett- guldet, runda till ön och hem igen, sen blev man blåst på skidskyttet, så nu ska jag laga middag. Sen blir det samma stil som Muffins även här.. Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha - hoppas verkligen att du lät bli fönsterkarmen :)
    Kramar

    SvaraRadera