Powered By Blogger

onsdag 26 februari 2014

En bit kvar & en släng av tantsjuka

Joråsåatt... jag har en bit kvar på en av mina träningsutmaningar, den där lilla övningen som är tänkt att se ut som på bilden HÄR... Fast jag fixade faktiskt att sitta så här med spikrak rygg när jag inte fjollade med telefonen. Jag lovar... :o)


Dessa bilder dokumenterads efter kvällens cirkelfyspass, där jag förutom en viss form av plågad kropp även fick känna av en släng tantsjuka... Då jag körde passet tillsammans med en riktig snygging. Min ålder, långt hår i tofs, lagom skäggstubbig, lång, smal, lite tränad, tatuerad... Just the way I like it. Och precis vad en singeltant behöver ha att närtitta på för att orka köra lite extra hårt efter en dag med jobb på två ställen och minimalt med vettig mat... ;-) Tjing! Och god natt! 

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. En liten morot sitter ju aldrig fel;) Har en pudding att vila ögonen på när jag ror emellanåt också. Ror utav bara helvete då;) Och jag är grymt impad av din pose, jag kan inte sitta rak i ryggen rätt upp och ner ens.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja visst fan funkar det finemang... :o) jag gjorde till exempel burpees som aldrig förr. Lite för att instruktören sa till snyggingen att jag skulle spöa honom där så då fick jag ju leva upp till det också ;o) Kram!

      Radera
  2. Här fanns en kommentar som jag plockade bort eftersom den var något av det dummaste jag läst på länge! Ifall du anonyma dåre som skrev den undrar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg den. Avundsjuka har ett rätt fult nylle......Kram!

      Radera
    2. Ja dessa jävla idioter som uttalar sig utan att veta ett skit, synd om dem som måste leva med sig själva, kan inte vara vare sig kul eller lätt att vara så jävla dum :-) Tur kontrasterna finns, riktiga vänner, såna som du :-) kram kompis!

      Radera
  3. Godmorgon snygging!
    Tantsjuka, fniss..säkert en bra sporre! Säkert väldigt bra, ökar nog träningsviljan. Söt bild!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja det var lite extra trevligt att träna med något att titta på ;o) Kram vännen!

      Radera
  4. Vilka fräcka byxor, älskar motivet, precis min stil! var kan jag köpa dem? mvh Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har köpt dem på Stadium här i min by. De är Adidas, från denna vårens kollektion så gissar på att de är hyfsat lätta att hitta. Kolla Stadiums webshop t.ex. Kram!

      Radera