Powered By Blogger

söndag 9 februari 2014

Mina favoriter från Odd Mollys vårkollektion, släpp 1-3

Jag har inte varit speciellt intresserad. Av att spana runt på vår-Mollysar och lista favoriter. Inte förrän nu. Så med en relativt snabb tittrundtur på nätet i ryggen kommer här de plagg jag spontant och trots en utpräglad klädtrötthet gärna skulle vilja få stifta någonslags bekantskap med i verkligheten. Åtminstone för provning.


Omg jacket, almost black 
Tripping cardigan, ecru


Ponderosa sweather, lite porcelain 
Ponderosa jacket, lite porcelain


Southfork jacket, lite porcelain
Southfork jumper, lite porcelain


The blues cardigan, indigo 
Rethinker blouse, rose


Manhattan maize s/s blouse, white 
Midland beach blouse, lite pink


Slub s/s top, lite sky 
Silken slip tank, chalk 


Southfork dress, lite porcelain
Southfork pant, lite porcelain

Och det var exakt alles jag hade att komma med denna kväll. Så godnatt & Kram!

6 kommentarer:

  1. Var har du sett de två på andra bilden? Dem har jag aldrig sett men tycker om dem! Katrine

    SvaraRadera
  2. Har också en lista på plagg som jag vill prova! Frågan är var..?!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt samma fråga som jag ställer mig :o) väldigt dåligt med provställen i mina trakter också numera... Får satsa på Köpenhamn tror jag. Hoppas du också hittar något att prova i alla fall! :o) Kram!

      Radera
  3. Jag är så himla sugen på att prova lite kläder! Men har heller inget bra ställe...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Japp, de där är jag sugen på också. Och helst i kombination med varm sol. :)
    kramis!

    SvaraRadera