Powered By Blogger

onsdag 5 februari 2014

Ska bli kul att se om jag säger detsamma imorgon

Först ingen träning alls på 11 dagar. Däremot fet abstinens, så idag blev det:


Bytte mitt arbetspass i receptionen så att jag jobbade igår istället för idag bara för att, om så blott en enda gång denna termin, få gå på mitt älskade steppass. Så när sedan A hörde av sig och ville komma igång igen efter ett lååångt uppehåll så var det självklart att jag ställde upp som träningspartner på cirkelfysen också. Och det var så jäkla kul att jag körde järnet på båda och fy fan vad jag mår bra i kropp och själ efter det. Träning is the shit, i alla fall för mig. Fast det ska bli kul att se om jag säger detsamma imorgon när träningsvärken har slagit till… :o) Peace out!

4 kommentarer:

  1. Och du har minsann tränat med snygglegginsen på med:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu när jag vant mig vid att svettas runt i dem så älskar jag dem. Så det lär troligen bli fler "toktajts" för mig också framöver :o) Kram!

      Radera
  2. Härligt när det känns så där bra! Nöjd är väl bara förnamnet.. Skönt du fick ett par pass gjorda.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kändes riktigt bra. Träning är det bästa sättet jag vet att tanka energi på, synd att jag glömmer det ibland bara. Fast godis och slappning är inte fel det heller emellanåt... :o) Kram!

      Radera