Powered By Blogger

onsdag 29 januari 2014

Blandat med kul och kaos i snöhelvetet

Insikt om hur trist, jobbigt, energislukande det kan vara att stå på myndigheternas icke-kompis-lista och hur galet megasupermycket jag egentligen har saknat att ha ett jobb. För hur krävande det än må vara så här i startfasen pratar vi någonslags euforistatus som stämplat av sig på det mesta. 
Det är den stora sammanfattningen av mina dagar hitintills denna vecka.

Vad gäller det något ytligare planet så har jag bland annat att sålla mellan utseendekomplimanger, en rolig kväll i receptionen på Friskis, däremot och tyvärr desto mindre av egen träning. En hop sms och mail jag inte hunnit svara på, vilket jag härmed ber massor om ursäkt för, en nyinflyttad lampa, tomt kylskåp, städpanik och ett obskyrt nattligt telefonsamtal. Och ett väderläge som just nu ter sig så här:


Ja lite så är mitt liv just nu... Blandat med kul och kaos i snöhelvetet... Kram!

3 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Så kan livet bli emellanåt..snurrar på i hiskeligt tempo. Förhoppningsvis på ett positivt sätt. Snön ja, vad säger man..verkar aldrig ta slut. Liksom kylan o blåsten, sistnämnda nog värst. Hoppas din dag blir bra!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Så kul att läsa att du trivs med jobbet. Så glad för din skull. Kör hårt! Kramis

    SvaraRadera
  3. Snöhelvetet JAAAAA! Hatart! Hehe...

    SvaraRadera