Powered By Blogger

fredag 31 januari 2014

När koja plötsligt blir slott

Finbesök kräver finstädning och aldrig förr har min lilla tvåa känts så gigantisk som idag (fast igår då klockan nu visst passerat slaget för ny dag) Fantastiskt hur minimal koja plötsligt kan förvandlas till volumiöst slott... Men! Jag hann nästan, få det i någonslags nästanhyfsatskick. Innan Gunnarssons ankomst för någon timme sedan. Tur jag har riktigt undermålig belysning i boningen... 
Och för att byta lite ämne kommer två bilder från min promenad till the arbetsplats i morse. För det är tydligen tema stadsnatur här denna vecka... Peace out!



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Godmorgon,
    Skön känsla när resultatet av fejande mm blir så lyckat. Då blir man nöjd. Kul Gunnarsons är på besök! Ha en mysig helg tillsammans!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Finbesök är bland det bästa som finns! Om allt klaffar får jag ett sånt i mitten av februari :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ha det så kul nu och kramhälsa från mig. Kram till dig med såklart

    SvaraRadera