Powered By Blogger

fredag 3 januari 2014

Det känns som hög tid att sträva mot fabulous


Ja tänk om… jag inte bara hade kastat ut det påståendet eftersom jag gillar det, utan även hade kunnat mena det… Nu är det flera månvarv ifrån hur jag känner mig. Idag och generellt. På grund av såväl inre som yttre aspekter, till följd av både sådant jag kan påverka och det som ligger utanför min inflytanderadie. 

Men! Det känns som läge, rent av hög tid, att sträva mot fabulous genom att sätta lite positivitetssnurr på det jag faktiskt kan förändra… Tänker jag, ytterst spontant och därmed helt utan genomtanke bakom. Så vad och hur får bli dagens klurerier. Tillsammans med en sittning på jobbcaocheriet, en mindre matshoppingtur, ett par andra småärenden och ett träningspass mot kvällningen. För det är i alla fall vad som utgör dagens planerade aktiviteter… Vad hittar ni på denna dag? 

Är det någon som känner för att haka på operation fabulous så får ni gärna höra av er, så kan vi ju tänka till, tota ihop lite tillsammans, bilda peppklubb, något sånt, tänker jag som tycker att det är lite roligare med mål om man delar dem… Tjing!

3 kommentarer:

  1. japp det är hög tid. :-) Och även om du inte känner dig fab så är du det i mina ögon, alltid. Men det där med känslor är så knepigt, ibland får man jobba på dom som tusan.
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag hakar på. Vem fan behöver inte känns sig lite fab?! På alla sätt o vis! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är redan fab på alla vis och du också. =)

    SvaraRadera