Powered By Blogger

onsdag 15 januari 2014

Lite småakut hjälp önskas

Ylva har sprungit på en chans att få köpa sin drömjacka. Men! Då hon däremot aldrig fått chans att prova den så är hon helt rådvill i storleksfrågan. Och jag med. Så då frågar vi er, om det är någon som kan svara på hur denna är i storlek?


Odd Molly Upside down jacket. Tackar och bugar för snabba svar då hon bara har på sig till ikväll att bestämma om hon ska ta den eller inte. Tjing för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Har provat den längre varianten och den var liten tycker jag. Smal som fan, fick inte ihop 4:an alls. Eller också är det jag som är för fet;) Kram

    SvaraRadera
  2. Gå upp både en och två storlekar vad jag hört.

    SvaraRadera
  3. Gå upp en storlek, det fick jag göra. Jag har den till Salu på bloggen i Chalk. Har storlek 3 i den.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla J och ni andra rara tjejer för hjälpen!!! Jag var orolig den skulle vara för stor så det var de bästa svaren :-)
    Kram till er allihopa!
    Ylva

    SvaraRadera
  5. Jag har 1 ibland och 2 ibland i Odd MOllys kläder. Jag tog den i storlek 1 och är nöjd, skulle ininte vilja ha den större. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tycker tvärtom den var rymlig i storlek..Har storlek tre och alltid storlek tre, tycker den är lite för stor.

    SvaraRadera