Powered By Blogger

måndag 6 januari 2014

För vem vill höra

Om än på ett annat sätt, ett annat plan men ignorera mera gäller tydligen även bloggen. För vem vill höra om ännu ett slentrianmässigt besök på Ica, ännu ett odramatiskt avverkat träningspass, ännu fler lulliga vovvenader? Ingen tänker jag. Och spånar vidare på att det i rimlighetens namn egentligen borde betyda att jag lika bra kan placera bloggen i graven… Men eftersom jag inte riktigt är redo för det, än i alla fall, så får jag väl se till att skaffa mig ett lite mer händelserikt liv istället… :o) Till dess två bilder från igår, på Ajax som ser knasigare ut än någonsin förr, så lite nytt och annorlunda blev det till slut i alla fall… ;o) Tjing!

8 kommentarer:

  1. Ingen blogg i graven! För vem fan har mer händelserikt liv än så?! Inte jag i alla fall..,Kram

    SvaraRadera
  2. Nej inte lägga ner bloggen! Jag gillar din blogg bland annat för att den tar upp vardagliga saker som jag känner igen mig i. Inte en massa glamor som ändå inte känns äkta!!! Mirjana

    SvaraRadera
  3. Det är väl så där livet är mest, det pågår i sin vanliga lunk och mer händelserikt än så är sällan att det är. Ibland handlar det nog bara om att märkvärdisera.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Nä, inte graven!

    Låt den handla om det som ÄR livet. Inte det man tror ska vara det.
    Och handlar det då om vovvepromenader, träning etc så är väl det bra? Jag störs inte av träningsrapporter. Blir mest mäkta impad och vem vet, kanske hjälper dem mig att få till MIN träning. Så då gör de ju nytta att berätta om :-)

    Finns alldeles för många pretto-bloggar som visar upp något som verkligen inte finns och som bara skapar ångest hos oss andra vanliga dödliga...

    Det jag helt enkelt vill säga med alla de bokstäverna ovan, är att sluta inte, skriv om det du själv vill! Och det duger!!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. MEN vännen vi finns här OCH VILL verkligen läsa om ditt vardagliga liv SÅÅÅÅÅÅ sluta inte blogga för sjutton gubbar <3
    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  6. Men vem har ett mer händelserikt liv än så? Det är ju det man vill läsa i en blogg! Hur livet är på riktigt! Jag skulle bli jättestressad av att läsa bloggar där allt går i 120 hela tiden och almktiviteterna avlöser varandra. Så Nej, lägg inte bloggen i graven! Skulle bli jätteledsen då!

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Nä ingen grav! Det är ju det vanliga riktiga livet jag vill läsa om - dessutom skriver du jäkligt bra.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas du fortsätter! Visserligen har jag blivit dålig på kommentera av olika skäl men kanske bättrar mig. Blir ledsen om du försvinner från blogglandia. Har alltid gillat din blogg.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera