Powered By Blogger

söndag 19 januari 2014

Om att fiska efter en ny stil

Nej jag vill inte byta stil. Jag önskar bara att jag hade en annan stil också, en att kunna ta till som avbytare lite då och då. För det kunde vara kul med omväxling... Och tänkte att kontrasten till jeans är klänning. Och när jag dessutom av en slump sprang på en modell jag spontangillade, vilket är ovanligt, så ansåg jag att jag var tvungen att testa den. Så då gjorde jag det, i båda de utförandena jag tyckte om.


Nu är ju då inte tanken att jag skulle bära dem så här rakt upp och ner med bara bleka ben, utan smycken eller några andra attiraljer som liksom är jag.. Men vad säger ni; hiss eller diss? Båda eller någon av dem?... Trevlig söndag därute!

7 kommentarer:

  1. jag gillade båda på dig. Den med fåglarna något mer. och i ett provrum blir även den brunaste blek :-). provrum måste det vara en sadistiskt lagd man som uppfunnit.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också båda med liten lite övervikt åt den grå. Modellen är bra på dig utan en massa rysch och skit - de känns som du helt enkelt
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Elsker den grå kjole! Den er god til dig! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är tvärtemot, den röda! Vilket märke är det på klänningarna?
    Kram A

    SvaraRadera
  5. Jag undrar också över märke? Jättefina båda! Jag skulle gärna vilja ha båda!
    Trevlig söndag önskar Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Snygg modell till dig! Jag gillar båda!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Gillar också båda, fin modell och helst den grå! Kram

    SvaraRadera