Powered By Blogger

lördag 25 januari 2014

Någon kanske måste vara tönten så den rollen är nu min

Det allra bästa sättet att dra igång en helg och troligen det roligaste också, är ett tidigt lördagspass i träningsstass. Och inte blev det sämre av att jag premiärade ett par garderobsbortglömda träningsbrallor idag. Inspirerad av lika delar ett inlägg hos Helena igår och träningsplaggsinspiratör Gunnarsson. Vi pratar... 


... ett par mönstrade tights, som jag shoppade i höstas eller om det var i våras… men som jag sedan fetfegat att använda. Just för att de är mönstrade. Något jag tycker är superhäftigt och gladinspirerande på andra, men har tyckt att det inte passat just mig, att jag fått töntstämpel istället för coolstatus. Men! Någon kanske måste vara tönten så efter de nya prickiga och nu dessa blurriga är den rollen numera min… and I like it! Det blir faktiskt en smula roligare när man vågar. Både att bojkotta tråksvart på benen under träning och rent generellt med det mesta i livet… Tjing! Och tusen tack snälla för alla era grattis i förra inlägget! :o)

5 kommentarer:

  1. Jag vill också träna men kommer aldrig iväg. Har du något tips?
    Eva-Lena

    SvaraRadera
  2. Yes! Du är tillbaka :)
    Kram A

    SvaraRadera
  3. Tönt är det sista du är! Grym inspiration och Skitsnygg är Du!
    Kram och Trevlig helg!
    Pia

    SvaraRadera
  4. På Actic är det jag som är tönten;) Fast just dom du har i dag finns det inte ett jota clown över, dom är bara mest jävligt ursnygga! Kram

    SvaraRadera
  5. Ärligt..tycker dom ursöta på dina ben!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera