Powered By Blogger

lördag 11 januari 2014

Klurar på existensberättigande & firar tre månader


Dagens stass. Har de något existensberättigande här längre? Den frågan sitter jag och klurar på just nu. Stassen på bilderna är från igår (dagens blev aldrig dokumenterad). Med blus från Odd Molly, kavaj köpt på HM, Pleasejeans och stövlar som jag provade hos Jeanette igår, där detta egodiveri alltså tog plats. En ordinär, relativt fantasilös stass, som därmed inte lär ha så stort inspirationsvärde för någon... Så vad har de då här att göra, stassbilderna, egentligen? Tänker jag… Vad säger ni, ska de fortsätta figurera eller bör de skrotas på stört?... 

På tal om skrota så har det denna dag hunnit passera tre månader sedan jag rökte min allra sista cigarett. Utan minsta lilla bloss som återfall. Nada, inget... Vilket jag är ganska nöjd med. Vilket jag därmed firar med rödvin och ostbågar framför film på tv. Japp så firarglamouröst liv har jag… :o) Peace out för idag!

12 kommentarer:

  1. Fortsätt med outfitbilder snälla! Dem är inspiration för mig!
    Frida

    SvaraRadera
  2. Åhhhh snälla goa coola söta vackra underbara fina *ler*, fortsätt med dina vackra outfits bilder, de ger verkligen inspiration ;) OCH vad duktig du som hållit det där med rökningen så länge, det visste jag att du skulle klara *ler* <3
    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Sluta tänk så är du snäll! Du är ursnygg i det mesta du visar o dagens är riktigt snygg! Tror du våra liv är glamorösa, intressanta på något vis..så har du fel. Livets väg är krokig med upp/nedgångar för alla. Du är strong som kämpar på med ditt. Så grattis till tre månader rökfri, det är stort!
    Ha en skön söndag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Sluta inte med dagens stass! Jag får mycket inspiration speciellt nu när du börjat ha billigare saker också att blanda dyrare med! I Love It!
    Grattis till 3 månader! Jag har själv slutat röka och vet hur svårt det är!
    Kram från Petra

    SvaraRadera
  5. Hipp hurra för dig! Grymt jobbat. Hör av dig när du vill komma på besök. Du är varmt välkommen. Kramis

    SvaraRadera
  6. Starkt som bara fan med rökerierna!! Men jag visste att du skulle klara det! Kram

    SvaraRadera
  7. grattis. starkt gjort.

    och jag har svarat dig på fejan <3 :-)
    Kram
    Anna SC

    SvaraRadera
  8. Bra gjort med rökningen. Finns inget bra alls med rökning.

    SvaraRadera
  9. Grattis till ett lika glamouröst liv som jag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. och fortsätt visa dina stassar. De är kul att se

    SvaraRadera
  11. Heja heja - du är bäst - jag vet ju hur pass jobigttrist det är att sluta. Jag glamourar mig med rödvin, cashewnötter och ruccola. Mysko kombo men jag blir mätt och lite glad och trött :)
    Kram!

    SvaraRadera