Powered By Blogger

söndag 19 januari 2014

Dagens – med ett löjligt svårt val

Tackar och bugar för kommentarer i förra inlägget, där de flesta av er dessutom skrev vad jag hoppades.... :o) Om klänningarna som jag helt missade att berätta att de kommer från HM Divided (länk HÄR) och kostar 199:- styck. Lite av ett klipp alltså, vilket till stor del låg till grund för att en av dem följde med mig hem, den svartvita med svalorna, som därmed även kunde bli utsedd till dagens stass denna söndag. Vilket i stort sätt var frid och fröjd till jag skulle addera pjux till dressen inför en utflykt. För det visade sig vara löjligt toksvårt att välja. Mellan…


… högskaftade stövlar och grova kängor. Så de åkte på och av, på och av, säkert ett tiotal gånger var, medan velandet alltmer eskalerade till småpanik. Och detta fortsatte till klockan hade rusat på så mycket att jag helt enkelt var tvungen att flänga iväg iklädd det paret jag råkade ha på mig då. Vilka det blev avslöjas i nästa inlägg. Jorå, här sitts det och trycks på den spännande upplösningen... ;o) 

Kan dock avslöja på stört att det kändes en aningen konstigt att knalla runt i kort klänning men jag kände mig dock inte lika fel och ful som jag lite förmodade och förfasade mig över att jag skulle göra. Så bra där i alla fall då jag ju lite ibland vill ha komplement till mitt eviga jeansbärande… Så är det... Peace out för nu!

8 kommentarer:

  1. Riktigt fin klänning tack för "tipset" S

    SvaraRadera
  2. Kul med nåt annat än vad man brukar stövla runt i! Snyggt med den röda med på dig med dina färger! Kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ju superfint Jag Tycker det är snyggt både med korta och långa stövlar. Själv tycker jag oftast att det är lite varmare med längre och därför väljer jag dem.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det blev ju jättesnyggt! Du klär verkligen bra i det.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Kul med lite variation emellanåt! Båda klänningarna du visat innan passade dig!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  6. Nyss hemkommen så tittar jag in här och båda klänningarna är ju så perfekta till dig. Tycker att det är snyggt med både kängor och stövlarna till, det blir bara lite olika stuk över det hela. Kramar

    SvaraRadera
  7. Jag tycker faktiskt att Ashen är superbäst till stassen. De sätter ännu mer udd på det hele.
    Kram

    SvaraRadera