Powered By Blogger

söndag 26 januari 2014

Lyxmat, favoriter & vadkramp - bilder från min söndag


Supergod lyxmat från en av stadens finaste finrestauranger och ännu finare tjejer att dinera tillsammans med…


... en bästa snyggchef med smak i världsklass vad gäller träningskläder, lika bra som mig faktiskt, då vi köpt samma prickiga träningsbyxor. Och två absoluta favoritinstruktörer som denna dag dock bytt sina pass mot att hänga med...


... till exempel en skäggyvig och smått förvirrad yogaguru, som dock lyckades kreera ett äkta konstverk med hjälp av kladdkaka och grädde. 


En dagens stass som prydde mig och skönaste stilen som prydde kollega Malin då hon fick någonslags kramp i vaden. Lägg till bakåtblickar och framtidsvisioner, mingel, filmvisning och nerplitade tankar på papper, allt i träningens tecken, och ni har ett par timmar från min söndag. Från uppstart inför 2014 på Friskis. Tjing!

5 kommentarer:

  1. Snygg yoga-kille synd jag bor 70 mil fel ;o)
    Fia

    SvaraRadera
  2. Haha! Skulle precis skriva det Fia precis gjort! Fast jag har bara 50 mil;) Men å andra sidan är det väl prestation och inte utseendet som är det viktigaste när det gäller en träningsguru:) Kram❤️

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som du har det bra! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Behaglig söndag med god mat o vänner! Aldrig fel..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Åh... tjocka låren här med, haha. Kul att du är tillbaka sötaste, fina du =)

    SvaraRadera