Powered By Blogger

torsdag 25 februari 2010

Bättre förr? – ja och nej

Somnade ifrån inlägget om gårdagens outfit. Så därför kommer den här. En dag i efterskott.

Inspirerad av söta Tina som alltid är så fin i sina 327:or.
Min är dock av äldre modell – från Sovereign kollektionen, sommaren 2008.

Mjukare och skönare än senare upplagor, det var klart bättre förr.
Så är dock inte fallet med koftan, den jag har på mig här, äldre, är betydligt mer stickig än den royal jag köpte i höstas.
Så allt var inte bättre förr.

Och tur är väl det, för man vill ju inte bara sukta efter det som varit.

Gårdagens outfit i helhet:
Angora Long Mix Cardigan chalk
Light cotton embroidered cherry #327
Private embroidered dress rose
Palestinasjal – Roskildefestivalen
Jeans från Gina Tricot

Hoppas alla får en bra dag! Själv väntar skitmycket jobb, men man är ju van vid tokstress så det är inget nytt… sa hon bittert… Ses i kväll!

4 kommentarer:

  1. Ha en bra dag trots tokstress! Du är snygg som vanligt:) Tack för komplimanger i går! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Tycker du är super fin i din med.
    Hoppas du får en fin dag.
    Så tråkigt när ekonomin ej hänger ihop med vad man vill alla gånger men jag har det samma här.

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Tokstress låter inte kul! Du är väl rädd om dig tjejen? Jag tänkte skriva ett inlägg snart om ny träff i Malmö. På förslag är helgen 17 el 24 april! Skulle någon av dom passa dig? Kramar

    SvaraRadera
  4. DrMolly: jag har mailat dig. Kram!

    SvaraRadera