Powered By Blogger

onsdag 24 februari 2010

Beslagtaget paket

Ett pling i mobilen vid halv fem nu i eftermiddag fick mig att smita från jobbet för att hämta paket istället. Från Redhe Of Sweden, så himla snabbt och så himla trevliga de är där. Trots mina olika beställningar hit och dit i storleksdjungeln.
Nu är jag hemma med innehållet. I rätt storlek.
MEN jag kan inte prova mina två chrysalis minigown som ligger där i, en liliac, en powder.
För paketet är beslagtaget!























Av Smilla katt som älskar det där sidenpappret. Och plasten.
Eftersom hon är den snällaste katten i hela världen så har jag inte hjärta att ta bort henne. Så provningen får vänta.
Men det är 3 i båda de här så de borde rimligtvis sitta som den i almost black jag visade upp igår.
2:orna från Tyskland har inte kommit ännu, hoppas på snart för det ska bli kul att testa och jämföra. För att sedan sälja de som passar minst...

Återkommer med en dagens outfit efter matlagning.


13 kommentarer:

  1. Hahaha...ja tänk vad katten skulle gilla att gosa med dina Chrysalis :-) ja jag kanske behåller den och känner på den lite...den blir som sagt inte svår att sälja :-)
    En stoooor kram!

    SvaraRadera
  2. Oh, en sådan gosig liten kisse, jätteroligt att du fotade och skrev så kul. Blev sugen på en liten katt jag också... :)

    Kram
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Filippa: kul att läsa ditt gästbloggeri hos Bina. Tyvärr har jag int ehunnit kommentera dina inlägg. Men tycker jhelt klar du ska fundera på att dra igång en egen. Du skriver roligt och intressant. Och den här journalisten är kräsen :o) Megakram!

    Peggy: eller hur... en sönder riven trasa på en minut skulle jag gissa på om hon kom åt innehållet. Det är därför jag aldrig har fina saker på mig hemma, byter om så fort jag kommer hem om jag har något ömtåligt på mig. Hon får nöja sig med papper och plast :o) Bra med kjolen! Känn mer än tänk, det är mitt råd! Massa kram!

    Kristina: Älskar mina djur, katter och hundar. Men de tar mer tid, är jobbigare och kostar mer än vad man tror. Men är du beredd på det så tycker jag helt klart att du ska skaffa en katt. Mina djur är det bästa jag har, förutom maken... :o Jättekram!

    SvaraRadera
  4. Filippa: och jag skriver slarvigt som tusan! Utan att läsa igenom innan jag trycker på skicka... Måste nog börja med det...

    SvaraRadera
  5. Sicka busiga katter:-))
    Jättefin var du i den svarta som jag inte orkar skriva namnet på;-)
    Spännande att se hur de andra sitter..
    Jo, tack så jättemkt för mailet..
    Jag har läst det och idag stod det i vår tidning att barn och utbildningsnämden visade överskott:-D
    Tack så mkt!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Vilken fining, hennes vita päls gjorde sig bra mot lite lilac. Ska bli kul att se dem på dig.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Sötnosen! Ska maila OM och höra vilka butiker i Norrköping som säljer. Vi lär väl ta en raid! Kram

    SvaraRadera
  8. hej sötis! Just det... har du kollat? :)

    Kramen

    SvaraRadera
  9. Vilken söt kisse, vaktar din "skatt". Kram

    SvaraRadera
  10. Jag trodde det var någon tull eller något som hade lagt beslaget på paketet...
    Så var det din katt...ha ha ha
    Kram

    SvaraRadera
  11. haha :D Sötaste gisslandtagaren jag har sett i hela mitt liv! Gosenosen!

    SvaraRadera