Powered By Blogger

söndag 28 februari 2010

Tok-FoL is in da house...

… och dagen till ära, = fira mammas födelsedag med mat och dryck på färja, fick chockrosa möta verkligheten idag.



En sprakande energikick som jag definitivt kände att jag behövde i den grådaskiga, bitande råkyliga, smältande, ishala världen utanför dörren.

Och lyckogalen som den gjorde mig bestämde jag mig hux flux för att bryta den eviga halshuggningen och visa från topp till tå idag.

Dock hann maken bara ta den här bilden innan folk fullkomligt välde ut i det blåsiga ”båtuterummet”.
Vilket gjorde att jag fegade ur till fler bilder.

Så att jag ser bister, skitsur och bölfärdig ut handlar om stelheten som uppkommer när man egentligen hatar att vara med på bild.
Men det är väl bara att börja öva.

Så härmed är känsliga läsare varnade för att den här fulfeta nyllan kan dyka upp igen.

Dagens outfit är, i stora drag:
Fields og Lace dark pink
Chrysalis minigown almost black
Fakeskinnjacka från Lindex
Jeans från Gina Tricot
Stövlar från Trampolin

17 kommentarer:

  1. Shit vad snygg du är! Att FoL:en kunde se så rockig och tuff ut kunde jag aldrig ha anat, jäkligt snyggt! Jag blir avis!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men oh, har den hittat hem till dig nu - vad kul! Supersnyggt på dig!

    SvaraRadera
  3. Shit vad snyggt med svarta Chrysalisen under! Kommer att härma så du vet! Är fortfarande sotis på ditt fina halsband från Höganäs. Går dom att få tag på fortfarande? Sen det där nyllet får du gärna visa fler gånger;) (Fulfet va?!) Stor kram syrran:)

    SvaraRadera
  4. så där cool hade jag inte kunnat se ut ens under dödshot!!! KRAMAR och grattis till den fina FoL

    SvaraRadera
  5. Åh outfiten är ju bara så DU!! Grattis till FoL. I'd kill for one! ;) Skoja bara!!! F-n vad snygg du är idag (också).
    Kram

    SvaraRadera
  6. WUNDERBAAAAAAAAAAR!!

    Hoppas ni fick en fin dag!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Haha, ja, avvänjningen heter nog fler garderober. :) Och som jag skrev till Linaplina: Ju fler som delar galenskapen desto mindre är den.
    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  8. Oh vad den färgen klär dig och din personlighet. I alla fall som man förstått det genom bloggen.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  9. Hej!!! Hmm såhär:
    Jag är en 3:a i mollysar (ibland en 2:a) och jag har faktiskt lite olika i Cream. Den rosa klänningen som jag bloggat om är en 38:a min bobby dress är en 40. Jag beställde blusen i 38:a och jackan i 40 (mest för att kunna ha en kofta under kalla sommarkvällar...)

    Hmm vad detta till hjälp?!

    Måste bara säga att du är TOKläcker i din tokrosa FOL!!! Grymt!

    Stor Kram!

    SvaraRadera
  10. Ja, den är tok-läcker och vilken häftig match du fick till. Klart vi vill se din nuna också!!!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vad cool du är! Vad är det för ett halsband du bär, det långa?

    SvaraRadera
  12. Tusentusen tack snälla söta ni! För era kommentarer, som jag kommer att behöva ha i bakfickan och plocka fram och bli glad av den här veckan. Det kommer att bli en helvetesvecka på jobbet nämnligen... Att ni finns hjälper, tack & stor kram!!!

    Erika: precis och vi är ju ett gäng som delar på dårskapen så då borde den rimligtvis vara obefintlig hos var ooch en av oss. :o) Kram!

    Sara: japp jag blev lite klokare nu, så himla trist bara att beställa hem och så blir det fel, tack för tips och hjälp!!! Kram!

    Efva: Jag har ingen aning om märke eller så, men jag kan se om jag hinner titta förbi där jag köpt det nu i veckan och kolla. Så jag återkommer! Kram!

    SvaraRadera
  13. Ha en bra dag trots stress. När det gäller det andra så är det ingen panik. Bli sams med gubben är viktigare! Kram gumman:)

    SvaraRadera
  14. Du är bara sä läcker! Gott att du oxå " kom ur garderoben"

    kramar

    SvaraRadera
  15. wow vilken snygg outfit du har fått till! du är jättefin och det är så kul att få se en helbild på dig :-) snygging!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  16. Verkligen snygg!
    Lika fin i dark pink som i vit!
    Ångrar så att jag inte köpte Fields og Lace..
    Hoppas ni hade trevligt på din mammas födelsedag..
    Du ska inte hata att vara med på bild..
    Du är ju jättefin på bild!
    Kram

    SvaraRadera