Powered By Blogger

måndag 1 mars 2010

Dagens - i återanvänd förpackning

Jobb, jobb, jobb och lite ta tag i att klura ut hur det funkar att reklamera ett plagg, som jag glömt bort/ skjutit på för att jag bara kommit på det när jag haft som minst tid…
Jag och Internnet-shopping har blivit hyfsade kompisar men det här med reklamera och grejer befinner sig fortfarande i främlingsland…

Dessutom en förkylning på starkt ingående. Så det är gnäll av stora mått här, eller har varit, för ett vitt fint paket damp dock ner i brevlådan idag och sådant kan ju sno sorger ur det mesta.
Jag hamnar i lyckoland varje gång! Och framförallt när det är något hett efterlängtat som en chrysalis minigown i rouge, sjukt snygg färg!!!

Blir ingen provning av den idag dock, har inte ens lyckats posera fram en dagens outfit. Kom dock på att jag hade samma mundering för någon vecka sedan så jag återanvänder den bilden istället. Den kommer här:



Dagens Mollysar är:
Kofta av äldre modell
Festival tunic yellow
Spoiler underdress, mönstrad i toner som mest drar åt lila

Önskar alla en bra kväll! Ses imorgon!

4 kommentarer:

  1. Du är så fin i starka färger och kan verkligen bära upp de plaggen med stil.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Festival tunic dissade jag ordentligt när den kom. Tyckte den såg tråkig ut på produktbilderna. Men så dyker du upp i en sådan och då får jag erkänna att jag hade fel! Den är sjukt snygg i gult:) Ännu en godbit att jaga på Tradera! Ha en bra kväll och käka vitlök så du motar på förkylningen. KRAAAM!

    SvaraRadera
  3. Stressa av, det är ingen panik med varken det ena eller det andra! Mässan är ju inte förräns om över en månad och jag litar fullkomligt på din man. Har varit in och kikat på hans galleri med bilder. Nu för tiden är jag lite mer nogräknad med vem som får köra nålen i mig. Det var jag inte när jag var 17, därav både ful spindel och goja! Tack för komplimanger igen:) God natt gumman

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Näää inte ska du du bli förkyld nu. Bort bort bort dumma baskilusker!!! ;)
    Kram

    SvaraRadera