Powered By Blogger

söndag 28 mars 2010

Och vinnaren är…


Min lilla tävling ”gissa antalet tags och vinn en fjärilsring” är nu avslutad.
Jag vill tacka så mycket för alla svar och för roliga förslag på plagg, som var utslagsfrågan. Mycket av det hade jag inte tänkt på själv så det var riktigt spännande att se hur ni tänkt till.

Nu behövdes inte utslagsfrågan tas i bruk eftersom det finns en klar vinnare. Som snudd på en enda tag gissade rätt. Jag har 32 tags i min vas och vinnaren är…

... Filippa som gissade på 33 stycken.

Grattis snygging!
Om du mailar din adress till mig så postar jag ringen till dig i veckan!

De allra flesta gissade på fler tags än jag har, vilket jag självklart tolkar som ett tecken på att jag behöver shoppa lite mer ;o)


Jag hittade nyss en superkul grej hos House of Adela, som jag lånar av henne för er som sitter sysslolösa denna söndagsmorgon.
Googla ditt förnamn plus "är" inom citationstecken. Alltså: "Xxxxx är"
Lista de fem första träffarna! Här fuskade jag och tog de fem roligaste som dök upp på förstasidan.
Vilka blev:

… är tillbaka i Ullared (haha… skulle inte tro det, en gång har jag varit där och aldrig mer, lågrismeckat gav mig bara grav ångest)
… är 100 procent sjuk (hmmm… i huvudet möjligtvis men annars känner jag mig rätt ok)
… är en av Sveriges mest efterfrågade och hyllade föreläsare (haha… och jag som får panik om jag måste prata inför fler än fem personer…)
… är en 23-årig kvinna med kloka, varma ögon (låter ju bra men åldersmässigt ligger jag decennier plus)
... är tragisk, gammal och sliten (som sagt, decennier plus, så det här är nog närmre sanningen…)

Vad fick ni för några?

Önskar alla en kanonbra söndag! Kram!

8 kommentarer:

  1. Grattis till söta Filippa! Men fan ta dig för att du vann MIN ring;)
    Josanne/Kan du inte visa upp vad vi ville klä dig i från vår/sommar. Skulle vara roligt att se hur folk har tänkt! Ha en bra söndag. KRAM!

    SvaraRadera
  2. tjohoooo så roligt!!Så fin ring! Bra gissat av mig då=)
    har mailat dig!kram

    SvaraRadera
  3. Bra idé att visa upp. Kommer att ta en stund bara för alla skickade inte med bilder så jag måste leta upp först/ladda ner från OM´s hemsida. Och det blir utan kommentarer för alla har inte motiverat varför de valt just det plagget, det behövde man ju inte... Men det kommer ett inlägg, specially for you! :o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Filippa: GRATTIS!!! Det är du värd som är så söt och kommenterar och hjälper hitta plagg o.s.v.
    Hittar jag en ring till så får den gå som tröstpris till Linda ;o) Kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till din vinnare!!

    Jag har mina tags i en påse. Vågar inte alls räkna dem för chocken skulle bli för svår ;0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig blogg du har! Hit återkommer jag;)
    Kram Adela

    SvaraRadera
  7. naaaaw vad rar du är!! Såg up to me ism i lila på bilderna i OMbutiken, kanske finns den i strl 2 där?
    Tack återigen, kram!!

    SvaraRadera
  8. Adela: vad kul! Jag kommer att titta in till dig också, gillade din blogg, tyvärr inte hittat dit förrän igår. Kram!

    Filippa: jag också! Lite småretligt liksom, se men inte röra, inte min grej haha...Kram!

    SvaraRadera