Powered By Blogger

onsdag 3 mars 2010

Dagens – 2 nya & en gammal puff

Rusar in och kastar av en dagens klädselbild. Måste laga mat och sedan jobba en stund.
Vilket betyder att jag kommer att vara en dålig besökare hos er andra i dag. Ska försöka kika in lite senare ikväll, är ju en aning för nyfiken för att kunna låta bli :o), men förmodligen utan att hinna göra avtryck… Terrar er dubbelt när jag får tid istället… :o)

Dagens outfit var det ja, den kommer här:

Suiteheart minidress rouge
Chrysalis minigown powder
Den puffärmiga jeansjackan, som är lite beigeaktig i tonen, är en flerårig trotjänare från Diesel. Från mitt liv som betydligt smalare.
För en gång i tiden gick den att stänga. Skulle det över huvudtaget vara aktuellt idag så skulle det kräva en fettsugning som hette duga. Och eftersom det INTE är aktuellt och aldrig kommer att bli så får den vara som den är.
För eftersom jag älskar den så låtsas jag att den ska var precis så här.
Dock har jag en annan jeansjacka på gång. Som, om jag bara lyckats beställa rätt storlek, ska gå att knäppa för att bli min vårjacka of 2010.
Lovar att avslöja allt i nästa inlägg.
Kan dock inte lova när det blir, men senast imorgon under dagen hoppas jag. Tänkte nämligen rebella fett och försöka smygblogga på arbetstid imorgon… hehe…

11 kommentarer:

  1. F-A-N vad jag vill ha den där röda! Undrar om jag kommer i en 4:a?! Kram:)

    SvaraRadera
  2. Så snygg!! Det sitter perfekt på dig!

    SvaraRadera
  3. Såg du förresten den gröna kappan på T, den går ut imorn eller nåt tror jag!=)

    SvaraRadera
  4. Shit vad snyggt! jag blir så jäkla irriterad på mig själv att jag avbokade min minidress från Tyskland :-( jag har blivit så osäker på storlekarna och trots att jag hade ändrat till en 3:a så var jag inte säker på att jag kunde ha den :-( jag tänkte att om jag hittar någon när jag ska till Stockholm så provar jag där så får jag se :-) vilken storlek har du?
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Såå snyggt med de två tillsammans juh! Nyfiken på nya jackan. Kram

    SvaraRadera
  6. Gudars skymning vad snyggt!!! Du hittar de mest oanade kombinationerna och passar så sjukt bra i dem! You rock babe!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Alltid lika snygg! Jag gillar verkligen din stil. Du lyckas alltid kombinera plaggen så bra.Kram

    SvaraRadera
  8. åhh, super snyggt!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Läcker, läcker och läcker! Kombon, färgerna = ALLT ÄR LÄCKERT på dig, hur lyckas du få söta kläder bli så tuffa och kaxiga??!!! :D

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Så snygg minidressen är och vad snyggt allt matchade!

    SvaraRadera
  11. Tack snälla alla!!! Jag har varit skitkass på att svara er här, skyller ännu en gång på jobbstress och ber massa om ursäkt!...

    SvaraRadera